.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

گردالی


هوالغریب



دنیا را هر چقدر هم که بچرخی باز گردی اش کار دستت می دهد!!هر چه بیشتر از گردی اش فرار کنی بیشتر بازی ات می دهد....


اصلا دوست دارد که بازی بدهد...رسمش است!!!


توپ است دیگر...خاصیت توپ هاست که گردی اشان عده ای را خوشحال گل زدن کند و عده ای را هم ناراحت گل خوردن!!!


من هم که عاشق فوتسال و توپ بازی...با وجود زمین خوردن های فراوانم باز رویم کم نمیشود و بازی میکنم...همیشه دست و پایم کبود است...چون باید روی زندگی را کم کنم...


اما این ها در مقابل بازی زندگی هیچ است...برای بازی زندگی مدت هاست که سخت تمرین می کنم...بدنم را خوب گرم کرده ام...خوب دویده ام تا در حین بازی نفس کم نیاورم...باید خوب گل بزنم...من آماده ی بازی ام...وقت تمرین تمام شده!!!


از آن گل ها باید بزنم که به قول دروازه بان تیممان آدم جرات نمی کند در مقابل شوت هایت بایستد...


همیشه مربیمان به شوخی میگوید فاطمه که شوت می زند انگار یک سنگ هم با توپ شوت می کند...


اما زندگی... چه امای بزرگی است این میان!!!


آن قدر توپش سنگین است که به این سادگی ها نمیشود گل زد...پاهای خیلی قوی می خواهد...
از آن شوت های کاکرو در کارتون فوتبالیست ها می خواهد که دیوار را سوراخ کند...


یادش بخیر...


چه عشقی می کردیم بچگی هایمان با این کارتون ها...


ولی تمام شده تمام آن روزها...به کوتاهی یک لبخند گذشتند روزهای خوش کودکی...


اما خاصیت زندگیست که باید بازی کنی وگرنه تا جایی که میشود گل می خوری...پاهایم در بازی زندگی شده مثل آن وقت هایی که معده درد اذیتم می کند و پاهایم بی جان میشود و دیگر حتی نمی توانم بازی کنم چه برسد به شوت زدن...


اما حسی در من می گوید که آرام جانم خواهد آمد...دوباره پاهایم جان خواهد گرفت برای بازی...


خدا حواسش به ما هست...هوایمان را دارد...تو را برایم می آورد...قولت را داده...



                 آرام باش آرامِ جانِ فاطمه....




راستی: 


  خداحافظ نگو وقتی هنوز درگیر چشماتم          خدا حافظ نگو وقتی تو هر جا باشی همراتم


  خداحافظ نگو...


                     خداحافظ نگو...


                                         خداحافظ نگو...


                                                            خداحافظ نگو...




پ.ن:فکر کنم از بین خواننده هایی که از آهنگاشون برای وبم استفاده کردم بیشتر از همه آهنگ های فریدون آسرایی بوده...مخصوصا آلبوم آخرش...خاطرات گم شده... واقعا آلبوم قشنگی رو کار کرده...


فریدون عزیز قدر آرامش صداتو بدون!! همین جوری خوب بخون!!!همین...