.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

شمعدانی

هوالغریب...


شمعدانی کوچکمان را هر روز آب میدهم...


                 ببین چقدر گل داده...همه اش به عشق توست...


              آخر تو هم مثل من عاشق شمعدانی  هستی...


هر روز مراقبش هستم...تا تو بیایی... و وقتی آمدی ببینی که مراقب شمعدانی کوچکمان بودم و


باورت بشود که من هر ثانیه انتظارت را کشیدم تا بیایی محبوب من....


راستی گفته بودی زود می آیی...یادت که نرفته؟!!




می بینی!! زیر باران از شمعدانی مان برایت عکس گرفتم....ببین چقدر زیبا شده...


بخاطر شمعدانی مان هم که شده برگرد...


...



نظرات 8 + ارسال نظر
سیما شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 20:32

این همون شمعدونیه که از بازارچه قدیمی خریدی؟
چه گلییییییییییییییییییییییییی
برو ببین الان گلش خشک شده افتاده (هه هه)

بله...خوده خودشه...

انقدی فشنگه که نگو...صبح که بارون اومد دلبری می کرد واسه خودش...مام نوشتنمون اومد...یه عالمه نوشتیم که خلاصش شد اینی که الان اینجاست...

سیما شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 20:38

اول شدنم تو وبلاگ شما سعادتیه

با وبلاگ ما بودین؟

غزل شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 22:21

سلام خانمی چه آپ خوب و نازی بود عزیزم
شمعدونی خیلی دوست دارم برگاش مثل مخمل ظریف
بابت قالب ممنون ولی نشد ببینم یعنی بالا نمیومد نمی دونم چرا

سلام...

منم عاشق شمعدونی ام...

یه بار دیگه برو آدرس وب قبلیم...همین دریا تنهاست ولی بلاگفا...

من که میرم باز میشه ولی

فهیمه یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 00:05

سلام بانو!
چه شمعدونی قشنگی. چقدر نازه. ماشاءا... .
اصلا آدم روحیه اش عوض میشه وقتی اهل گل و گلکاری باشه. چون به خلیفه خدا بودنش روی زمین نزدیک میشه. صفت خالق بودن خدا تو وجودش تجلی پیدا میکنه. احساس آرامش میکنه.
فاطمه عزیزم! به خاطر توصیه های قشنگت خیلی ممنونم. انجام دادم. الان حالم بهتره.
دلت آروم و چشمات روشن از نور خدایی که خاموشی نداره.
اعیذ نور بصری بنورالله الذی لا یطفأ.

سلام...

ممنون...آخه مثه چشام ازش مراقبت می کنم...

من گلکاری رو دوس دارم...بهم آرامش میده...

خوشحالم که بهتر شدی...

ممنون بانو...
امیدوارم چشم هممون به این نور روشن بشه...

غزل یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 10:27 http://jesm-ravan.blogfa.com

سلاااااااااااااام
وب جدیدم آپ

خدمت میرسم...

فریناز دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 10:55 http://DElhayebarany.blogsky.com

چه شمعدونی قشنگو طنازی

میام فاطمه دوباره
الان باید برم سر کلاس
ولی دلم نیومد اینجا رو نبینمو برم

بازم میامو می خونمت...تو یه آرامش خاص

خیلی قشنگه فریناز...

مرسی گه اومدی بانو...

خیلی ممنون

soha سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 20:22

ندیدی چمعدانی من چقدر بزرگ شده. دیگه منتظرم کل بده/

ندیدمشون....

ولی امیدوارم زود گل بده...

عاشق شمعدونی ام...

نازنین چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 01:10

سلام بانو
نمیدونم چی بگم
این روزا همه دلتنگن و غمگین انگار
جنس دلتنیگتو نمیدونم
ولی برام آشناس

امیدوارم بیاد اونی که منتظرشی بانو
همونطوری که خودت میخوای بیاد

سلام...

این روزا همه هستن نازنین....حتی شاید خوده تو...ولی شاید به روی هم نیاریم...

خوبه که آشناس...
بایدم آشنا باشه برات نازنین...

سبز باشی نازنین...

شبتم قشنگ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.