.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

نت زندگی

هوالغریب... 

 


در اتاقم می گردم...نمی دانم دنبال چه ولی چشمانم به دنبال چیزی است که هر چه می گردم نمی یابمش...ناگهان چشمم می خورد که به سه تارم که در آن گوشه ی اتاقم بر خلاف من آرام نشسته است...ناگهان دلم برای صدایش تنگ میشود...می روم سراغش...آرام می نشینم و سه تارم را دست می گیرم و آرام شروع می کنم به زدن...هنوز بلد نیستم درست بزنم...اما از آن دست سازهای گوش خراش نیست که وقتی درست نزنی آزار دهنده باشد...بر عکس با صدایش وجود آدم را نوازش می کند...می زنم و چشمانم را می بندم...هر نتی که به ذهنم می رسد می زنم... 

 


گاهی هم نت ها را عوض می کنم و برایم هم مهم نیست که آهنگ عوض می شود...
اصلا می خواهم نت زندگی خودم را بنوازم...فکر بدی هم نیست!!! 

 


نت زندگی ام!!!

 


فکر می کنم...فکر می کنم که اگر بخواهم روزی نت زندگی ام را برای تو بنوازم چه می زنم...
مرور می کنم زندگی ام را برای زدن... 


اما نه...دوست ندارم مرور کنم...اجازه می دهم انگشتانم بدون توجه به گذشته نت حال زندگی ام را بنوازد...گذشته تمام شده و  دیگر دوست ندارم مرورش بر حالم تاثیر بگذارد... 


 پس اجازه می دهم انگشتانم زندگی حالم را بنوازد... 


بد نشد...آهنگ جدیدی شد در نوع خودش... 


دیگر می خواهم نت زندگی ام را در حال بنوازم...این گونه با تجربه تر هم میشوم و می توانم در آینده آهنگ های بهتری هم از زندگی ام بسازم...به گذشته فکر نمی کنم... 


نت زندگی ام را در حال می نوازم...چون در حال خوبم و می خواهم نت خوب بنوازم آن هم فقط برای تو...تنها تو... 


من تمام آهنگ هایم را برای تو زده ام...می خواهم تو از من شاد باشی یکتایم...پس حال که خوبم برایت می نوازم...می خواهم تا جایی که می توانم تنها برای تو خوب بنوازم... 


مخاطب تمام تو گفتن های من نت حال زندگی ام تقدیم به تو... 


گوش کن... 


                 گوش کن... 

                                     گوش کن.... 

                                                                گوش کن... 

 

... 

.... 

.  


 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
ر ف ی ق چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 15:37 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

نت زندگی ات را شاد بنواز
بی بهانه بخند
وبا لبخندت
زخم های دیروز را ببند
با نت زندگی
دوباره جوانه بزن
در بارانی که
اندوهت را
خواهد شست
سلام فاطمه جان
در نت زندگی ات
بگو که دیگر
دریا تنها نیست ...

سلام...

ممنونم از لطف شما...

اما راستش دریا به نظرم همیشه تنهاست...همیشه...

هر کسی در د خودش این تنهایی رو برای دریاش پر می کنه...این دیگه بر می گرده به رفتار و اعتقاد هر فرد...
در کل به شخصه من هیچ وقت تا حالا نتونستم اون قد خوب باشم که بخام این تنهایی رو پر کنم...

سبز باشید

نازنین چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 16:11

سلام فاطمه جان
خوشحالم که بازم میخونمت بانو
کاش منم میتونستم برای اون نت ها رو بنوازم
اما افسوس که بلد نیستم نواختن رو

چه خوب که گذشته رو رها میکنی و برای حال مینوازی
گذشته ها تموم شدن و حال مهم است
امیدوارم همیشه برای زندگیت و شاد بنوازی

سلام...

واسه زدن نت حتما دونستن موسیقی لازم نیست...
باید غرقش بشی نت ها خودشون میان...

موسیقی البته نه هر موسیقی ای یه جور رهاییه...یه جور خلاء...

منم امیدوارم همیشه زندگی برات خوب بنوازه...

فرینــــاز چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 20:47


...

فرینــــاز چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 20:49

اولیش واسه شرمندگی در مقابل روزاییه که منم میگفتم فقط توی خدا...

دومیش واسه اینه که نواختن هر نتی بر من حروم شده!

نت زندگیه خودم که دیگه هیچ...

به قول خودت این شرمندگی یعنی هنوز جای امید هست...

منظورتم از دومی کاملا نفهمیدم...
چرا حروم شده؟؟؟

فرینــــاز چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 20:50

و متن تو و حال و هوات عزیزم.»»»»»

ممنون بانو

سها پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 10:52

یه وب هم نام وبم پیدا کردم.اینم ادرسش
http://haipe.persianblog.ir/
چرا پس نظرتو در مورد اپم نگفتی یه کم بخندیم. حرصمو در میاری فاطمه ها

رفتم دیدم...
فقط عنواناتون شبیه...

نه که خودت گفتی...(این تلافی حرفت بود)
من که اومدم وبت...نظرمو تایید کن...

NAZANIN پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 20:32 http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام فاطمه جووون
منم امیدوارم زندگیت شاد شاد باشه...
خوشحال میشم سربزنی...و اگه خواستی رفیق شیم...

سلام...

ممنون...
چشم خدمت میرسم...

سها جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 11:06

انگار توم اینجاهایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم ازین عکس ها می خوام فخر فروش ها!!!!!

رفتم نایت اسکین نمی دونم چرا نمیشه بذارمش تو وبم. ... دوز بالا از خودش درمیاره.

بله...
اینجا نباشم پ کجا باشم؟؟؟

چه حرفا میزنی تواما...

در مورد عکس آواتار هم ایمیلتو باید ثبت کنی...
اگه خواستی واست درس می کنم...

چیه نایت اسکینو بزاری وبت؟؟

راستی شنبه که رفتین جای منم خالی کنیدا...
خب؟

عاطفه جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 16:08 http://boblove.blogfa.com

سلام بر فاطمه ی عزیز
چطوری رفیق شفیق قدیمی؟
یه سری بزن دوستیمونو تمدید کنیم!
من که دیگه همه ی دوستیام همین جوری شده
فقط می دونم حاضر نیستم یکیشونم از دست بدم

سلام...
ممنون رفیق قدیمی...

یامه اون اویل که اینجا رو زده بودم میومدی خیلی...
وبتو که باز کردم یادم افتاد...

خدمت میرسیم برای عرض سلام...

گل مریم یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 00:26

سلام عزیزم تو هم که مثل فریناز قالب عوض کردی حسابی حال و هوای رمضون گرفته دنیای وبلاگستان
راستی اسم اون آهنگ The moment of peace هستش، اگه خواستی لینک دانلودشو می زارم

سلام...
آره دیگه...آخه من این ماهو خیلی خیلی دوس دارم...

ممنونم که اسمشو گفتی اگه لینک دانلود بدی که خیلی خوب میشه...
مرسی...

فرینــــاز یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 02:27

بانو جان
چه رنگ و آبی گرفته دریای ما

منظورم از حروم شدن اینه که نمیتونم نتی بزنم!
اجازه اش صادر نمیشه

شاید سال ها بعد من هم به آرزوم رسیدم
الان که نمی شه

می فهمم...

منم زیاد بلد نیستم...براش کلاس نرفتم فقط ۵جلسه...

اما راستش من منظورم بشتر نتی بود که همین جوری خودش بیاد...یعنی اجازه بدی احساست خودش بنوازه...

سها یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 10:46

می بینم که اپ کردی؟؟؟؟؟؟ فاطی بازم وب هم نام وب خودم ژیدا کردم. این روزا چه دزد شدن مردم. بدم اومد.

بله...
چقدم نظرتو گفتی...

من قبلا خیلی وب به اسم وبت دیده بودم...خب بانو جان سها ستاره معروفیه...

حالا عصبی نشو

فرینــــاز یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 12:35

ممنون بانو

خواهش می کنم

غزل یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 18:47

سلام بر نازنینم
خوبی خانمی حالا ساز نت زندگیت کوک یا ناکوک
ایدوارم آدمی رو به رقص بیاره
خانمی سر سفره افطار و سخرت فراموشم نکنی

سلام...

چشم ...تو هم برای هممون دعا کن...

مرسی که اومدی

نازنین یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 18:59

عزیزم ماه رضونو بهت تبریک میگم

التماس دعای مخصوص دارم بانوی دریا

ممنونم...منم به تو تبریک میگم...

محتاجم به دعات بانو جان...

خوده خودم یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 21:19

اینجارو!
چرا این شکلیکی شده؟!
باحاله
دوسش داشتم!

خب ماه رمضون شده دیگه...
خوشحالم که اومدی...
ممنون...
ممنون
ممنون

گل مریم یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 22:10

بفرما گلم:
http://www.4shared.com/get/oPqC62lU/gregorians_-_moment_of_peace.html

وااای....

ممنون...خیلی ممنون...
خیلی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.