.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

حرفهای خودمونی...

 

 

نمی دونم تا حالا شده شلوغی این دنیا کلافت کنه یا نه؟

نمی دونم اصلا شلوغی دنیا رو دوس داری یا نه؟

نمی دونم چقدر حواست به زندگیت هست؟

اصلا حواس برات مونده تو این روزا؟ 

 

حتما تو هم مثه خیلی های دیگه روی شونه هات کوه زندگیت رو حس میکنی...

تو هم حتما دلت زخمی شده از این روزگار و حرف آدمای اون...

شاید تو هم گاهی اونقدر از روزگار دلگیر شدی که گریه کردی...

نمی دونم شاید با خودت بگی دنیا با شلوغی هاش قشنگه...

ولی شلوغی این روزا قشنگ نیست...قشنگ نیست که آدما بخاطر گرفتن حقشون از زندگی حاضرن خیلی کارا بکنن... 

 

 

قشنگ نیست که زندگی رو از کسی بگیری تا زنده بمونی...

قشنگ نیست که همه فقط بگن حق من...زندگی من... خلاصه فقط من باشه...

قشنگ نیست که این روزا دیگه مایی وجود نداره...

قشنگ نیست که دیگه این روزا حتی عشق هم با پول مقایسه میشه...

قشنگ نیست که درختا بمیرن تا خونه ی آدما ساخته بشن... 

 

نمی دونم گاهی آرزو می کنم کاش دنیای ما هم مثل کارتون های زمان بچیگیمون قشنگ بود...آخر داستان یه آدم خوبی می اومد و تموم آدم بدا رو از بین می برد...

کاش میشد زورو واقعی میشد...یا رابین هود می اومد و حق تموم مردم رو می گرفت از حاکم های روزگار...

کاش الانم می تونستم مثه آنه شرلی باشم ...از آرزوهام و احساساتم خیلی راحت حرف بزنم...همون جوری ساده و شیطون... خیلی راحت مثه بچگی هام دنبال یه پروانه اونقدر بدو ام که نفسم بند بیاد...  

 

کاش اگه کسی دروغ می گفت مثه پینوکیو دماغش دراز میشد...

کاش می تونستیم مثه کبری خانوم دوم دبستان تصمیم بگیریم که زندگی کنیم ...یه زندگی واقعی که با دستای خودمون بسازیمش...نه با زمین زدن آدمای اطرفمون...

کاش مثه ای کی یوسان همیشه فکر می کردیم به کارامون...اون وقت چقدر خوب میشد...

کاش مثه کلاه قرمزی که این همه تو رسیدن به آرزوش سماجت به خرج داد و آخر هم به  آقای مُرجی و تلوزیون رسید ما هم به آرزوهامون می رسیدیم... 

 

خودم خوب می دونم که این روزا این حرفا یه ذره هم ارزش نداره...شاید شمایی که دارین این حرفا رو میخونین همین الان صفحه رو ببندی و با خودت بگی که همش الکیه...

نمی دونم شاید تموم این چیزا قشنگه و من فکر می کنم که زشته...

نمی دونم شاید هیچ کدووم اینا زشت نیستن...

شاید زشت نباشه که حتی عشق هم با پول مقایسه بشه... 

 

قضاوت زشت و زیبا بودنشون با خودتون...

 

نمی دونم ولی کاش میشد به دنیای این روزامون افتخار کرد... 

 

 

 

پ.ن1: سلام...

تو این بخش خیلی خودمونی با هم حرف می زنیم...فقط همین...  

راستی آهنگ وب دوباره عوض شد...می تونین بهش گوش بدین...

سبز باشید...

نظرات 31 + ارسال نظر
محمد حسین چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 13:29 http://MHA7274.BLOGFA.COM

سلام چرا ارزش نداشته باشه
منم حرفت رو کاملا قبول دارم
ای کاش همین جوری که تو میگی بود
من آپم
موفق و پیروز باشید

کوله پشتی چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 16:07 http://www.berke54.blogfa.com

قال الامام علىّ بن موسى الرّضا صلوات اللّه و سلامه علیه :


مَنْ لَمْ یَقْدِرْ عَلى مایُکَفِّرُ بِهِ ذُنُوبَهُ، فَلْیَکْثُرْ مِنْ الصَّلوةِ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ، فَإ نَّها تَهْدِمُ الذُّنُوبَ هَدْما.

فرمود:
کسى که توان جبران گناهانش را ندارد، زیاد بر حضرت محمّد و اهل بیتش علیهم السلام صلوات و درود فرستد، که همانا گناهانش اگر حقّ الناس نباشد محو و نابود گردد.



اى شه طوس که سرچشمه الطاف خدایى

جان ما باد فدایت که ولی ‎نعمت مایى

میوه باغ رسالت، شه اقلیم ولایت

بحر مواج علوم و کرم و لطف و رضایى

التماس دعا
یا علی .....[گل]

ممنون...

ازدواج پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 14:50 http://ezdevajmo.blogfa.com/

با سلام و احترام خدمت شما
وبلاگ متفاوت و پرمحتوایی د اری
مشتاق تبادل لینک هستم
با ارزوی موفقیت

ممنون...

غزل جمعه 23 مهر 1389 ساعت 15:18

قشنگ نیست با حرفات دل کسی رو بشکونی
قشنگ نیست دنیا رو کوچیک ببینی
قشنگ نیست دلم هر جا ببرم
قشنگ نیست تو رو از یاد ببرم

بابا قشنگ...

یعنی من عاشق این مدلی حرف زدنتم...

زنجان خوش گذشت؟
حالا دیگه بدون منو سها میری؟...
همین فردا با سها میریم...نمی دونم کجا...ولی میریم دیگه...


مزاحم کوچولو جمعه 23 مهر 1389 ساعت 15:45 http://MOZAHEMKOCHOLO.BLOGFA.COM

سلام،

ممنون که خبرم کردید ....

نوشته هاتون رو خوندم و خیلی هم بهشون فکر کردم ..... حقیقتی واقعی ... اما تلخ

ای کاش همه اون چیزهایی رو که بازگو کردید عملی می شد و ما شاهد روزها و ایامهای طلایی می بودیم .... حستون رو درک می کنم و به اون احترام می گذارم ... من هم همون قدر که شما از این موضوع آزرده خاطرید .... منقلب و حیرانم

خدا تنها کسی است که می تواند بر همه این قائله های بی فرجام پایان بخشد

ممنون از شما آبجی جون

موفق باشی

بای

ممنون...

فریناز جمعه 23 مهر 1389 ساعت 17:14 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام فاطمه جون.اون روزا خیلی ساده تر بود...همه چیز.دل ها خیلی به هم نزدیکتر بودن.آدما همدیگه را واسه ی خودشون دوست داشتن نه واسه اینکه براشون سود داشته باشن!!!
این آرمان شهری که تو آرزوشو داری آرزوی خیلی های دیگه هم هست ولی اون قدر تنوع طلبی و تجملات فراوون شده که دیگه ادما باساده بودن حال نمی کنن
ببخشید اگه خیلی حرف زدم.کاملا خودمونی بود

سلام...
ممنون که این جا رو واسه گفتن حرفای خودمونیت انتخاب کردی...
این فقط یه آرمان شهره...
و یه آرمان شهر هم به نظرم همیشه فقط یه آرمان میمونه...
تحقق پیدا نمی کنه..مگه نه؟

فریناز جمعه 23 مهر 1389 ساعت 17:19 http://delhayebarany.blogsky.com

به این روزا هم باید بتونیم افتخار کنیم....شاید ۱۰ سال دیگه حسرت این روزا را بخوریمهمین طور که الان این حس را نسبت به ۱۰ سال پیش داریم

آره واقعا...
الان ه این جوریه ۱۰سال دیگه ۱۰۰ برابر بد تره...
و این وحشتناکه

آدم درست عین همین شکله میشه...

سیما شنبه 24 مهر 1389 ساعت 01:25 http://7r7.blogfa.com

قشنگ نیست یه دختر خوب به دختر عموش نگه بیا آپ جدیدمو ببین
نگفتیا یادت باشه...

آپم
دیدی چه قشنگ بود؟

قبول داریم که قشنگ نیست...
ولی خودتان که دختر عموی حواس کشکتان رو خوب می شناسید..

از این به بعد می گوییم که به روز شده ایم دختر عمو جان..

می آییم به وبتان...

علی۱ شنبه 24 مهر 1389 ساعت 15:14

دنیای این روزهای ما درگیر تنهایی شده
من که تا ابد کودک خواهم بود.نمیخوام اخلاقم مثل آدم بزرگها شه.جدی...همش کار....اه
شازده کوچولو هم از همینا ناراحت بود
عالی بود
بهترین پستتون

آره..واقعا دنیای این روزای ما درگیر تنهایی شده...

راستش درد شازده کوچولو رو خیلی خوب می فهمم...

ممنون که اومدین...

فریناز شنبه 24 مهر 1389 ساعت 18:20 http://DELHAYEBARANY.BLOGSKY.COM

آره راست میگی.آرمان شهر که تحقق پیدا نمی کنه ولی من واسه خودم تا جایی که می تونم این آرمان شهرو خلق می کنم...ولییییی خیلییییییییییی سختس به قول ما اصفهانیا
آپم عزیزم

علی ـ ش یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 12:38 http://lovewall.blogfa.com

سلام دوست عزیز


وبلاگ عاشق عشق به روز شده

یه آپ با عنوان عشق یا توهم یک عشق


منتظر حضور گرمتون هستم

مهدی یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 20:35

سلام... من اولین باره که به وبلاگتون سر میزنم. دلتنگی هاتون برام آشناست. ولی نکته اینجاست که اگر زشتی و بدی نبود خوبی معنا پیدا نمی کرد. در وجود بدی هم حکمتی هست.

سلام...
ممنون ...
اگه زشتی نبود خوبی معنا پیدا نمی کرد این حرف درسته ...
ولی این حکمت زشتیه...زشتی حکمت دیگه ای نداره...

آبراهام دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 02:03

سلام عزیزم

همشهری زیبا به روز شد

آپ پنجم

منتظر حضور گرمتون هستم

[گل]

نوشین دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 14:02 http://asre313yar

سلام عزیزم خوبی.؟مرسی ازاین که برام نوشته گذاشتی ولی من انقدر سرم شلوغه دیر به دیر به وبمسر میزنم .راستی یه قرار بزاریم با بچه ها دوباره همدیگر و ببینی. یادت نره

سلام نوشین عزیز...چطوری رفیق دوران دوبیرستان؟

والا منم خیلی دوس دارم به یاد اون روزا دور هم جمع بشیم ولی هر کدووم از بچه ها یه گوشه ای از ایرانن...یکی مشهده...یکی شاهرود...یکی سمنان...
با سها صحبتش بود...
بازم مثه همیشه که بچه ها رو دور هم جمع میکردم...بازم حتما یه روزی دور هم جمع میشیم...
بازم با سها هماهنگ می کنم بهت خبر میدم...
سبز باشی...

بنده خدا سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 10:24 http://485.blogfa.com

دوست و همکار عزیزم

آذرباد

به دیار باقی شتافت

لطفا" اطلاع رسانی کنید

رضا سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 19:56 http://nightway.iranblog.com

سلام .. خوبی ؟؟
ب روزم و منتظر لطفت
تمام حرفایی که زدی ؛ بر منکرش لعنت

مهدی سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 22:48

سلام...امیدوارم حالتون خوب باشه...
من میگم اگه هر کدوم از انسانها سعی میکردن زیبایی خودشونو ببینن( نه فقط زیبایی ظاهری) اون وقت زشتی مثل ذره های غبار پراکنده میشد. خوبی رو باید در خودت پیدا کنی. انسان زیبا آفزیده شدهُُ. به قول تاگور شاعر هندی: پس ای زیبا خود را در عشق بیاب نه در چاپلوسی آینه.......
ولی درست میگید دنیا خیلی خیلی شلوغ پلوغ شده دیگه کسی برا خودش وقت نمیزاره....
زیاد حرف زدم. تا سلامی دوباره...

سلام...
درسته خوبی ها رو باید پیدا کرد ولی تو این روزا کسی به این حرفا توجه نمی کنه...
منم نوشتم تا فقط گفته باشم...
ممنون از حضورتون...
سبز باشید...

یه زمینی چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 16:07

خیلی قشنگ نوشتی
خیلی خیلی قشنگ
همشو با اشکام خوندم
خوش به حال دلت
برا دل منم دعا کن
دعا کن نمیره

ممنون...

صابر چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 21:24 http://ps-neghab.blogsky.com/

اره کاش مثل انه شرلی بودی....یادت هست؟؟

مثل همیشه چقدر سبک اما پربار می نویسی
این ننوشتت جالب تر بود

ممنون...

مهدی پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 09:06 http://www.mahdifm62.blogfa.com/

بله دنیای عجیبی شده و خیلی چیزهای نا زیبا گرد هم جمع شده اند. اما شاید گاهی باید بعضی ها را و بعضی چیزها را و بعضی حرفها را و بعضی حادثه ها را ندید و نشنید و نگفت.

همین طوره...

باید این جوری بود تا بشه زندگی کرد...

فریناز پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 14:22

سلام خوبی فاطمه جون؟
خیلی وقتا میام بهت سر میزنم ولی هنوز آپ نکردی خاااانوم
میام و صفحات قبلیت را میخونم...
شاد باشی عزیز

سلام...
ممنون فریناز جان...
همین روزا به روز میشم...
سبز باشی...

مهدی جمعه 30 مهر 1389 ساعت 08:49

باهاتون موافقم...
یه سوال: اگه کسی نخاد همرنگ ای جماعت بشه و برا خودش زندگی کنه به نظرتون باید چیکار کنه؟ اصلا میتونه؟
با آرزوی سلامتی و موقیت برای شما...

نمی دونم ولی به نظرم سخت هست ولی ممکنه...
تازه رنگ این روزا اصلا قشنگ نیست که آدم بخواد هم رنگش بشه...

دورنگی اصلا قشنگ نیست...
سخت زندگی کردن ولی یه رنگ بودن خیلی بهتر از راحت زندگی کردن ولی هزار رنگ بودنه...

موفق باشید و ممنون از حضورتون...

[ بدون نام ] شنبه 1 آبان 1389 ساعت 14:30

سلام اون روز که برات پیام تو وبت گذاشتم به این علت که عجله داشتم مطلبتو نخوندم ولی میخوام امروز نظرمو راجبش بگم ببین مطالبت قشنگ تاثیر گذار بود ولی یه چیزی:کبری خانم دوم دبستانِ آنشری خانم مو قرمزِ ِ ایکیوستن با فکر و پینوکیو دروغگو اومدن تو زندگی ما که یه چیزایی به ما یاد بدن که نه به درد بچگیمون بلکه به درد آیندمون بخوره ما باید تو زندگی از داستان زندگی دیگران درس بگریم که دوباره اون خطا ها رو تکرار نکنیم یا اینکه با اون همه مشکلاتی که پیش رو داریم و خواهیم داشت جه جوری دست و پنجه نرم کنیم تا همیشه شاد شاد باشیم و از بقیه زندگی مون که جز خدا کسه دیکه نمیدونه چند وقته لذت ببریم به قول خودت سبز باشی .با آرزویه شادی برای تو....راستی آدرس مائده و فریدرو بیا تو وبم بگو مرسی

سلام...
نوشین جان اسمتو ننتوشتی...از حرفات حدس زدم که تویی...
قبول دارم حرفاتو و موافقم...
نمی دونم کدوم نویسنده گفته بود که اگه به راههای رفته بری به اونجایی می رسی که بقیه قبلا رسیدن...
منم همینو می خواستم بگم که باید از زندگی درس گرفت...

باشه میام وبت آدرس بچه ها رو میدم...
سبز باشی

محمد حسین شنبه 1 آبان 1389 ساعت 15:41 http://mha7274.blogfa.com

سلام من آپم
موفق و پیروز باشید

آبراهام شنبه 1 آبان 1389 ساعت 16:47

سلام عزیزم

با اینکه مطالبتو کامل نخوندم ولی اومدم برای تشکر

کارتون خیلی درسته و امیدوارم همیشه موفق باشید

به امید روزهای خوب

آبراهام شنبه 1 آبان 1389 ساعت 16:48 http://azadboy.mihanblog.com/

سلام عزیزم

همشهری زیبا به روز شد

ازتون دعوت میکنم تشریف بیارید

آپ یکم

موفق باشید[گل]

غزل دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 09:46

سلام کجایی بابا
چرا آپ نمی کنی؟؟
خوبی یا بهتری خانم

سلام...
همین جام...همین دورو برم...

همین روزا شاید به روز شدم...

ممنون که اومدی...

سبز باشی...

سارا سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 19:25 http://www.tarannom-bahari.blogfa.com

سلام فاطمه جون.
وب خیلی قشنگی داری.خوشحال میشمبه منم سر بزنی.

ممنون...

غزل چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 16:49

سلام مهربونم
سپاس از گل های زیبات خیلی خوشحال شدم

سلام...
خواهش می کنم...

غزل چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 16:50

راستی بازم خیلی خوشحالم
ببخشید که نتونستم بیام واسه دیروز
بازم خوشحالم

بازم خواهش می کنم...

سبز باشی

خوده خودم چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 18:46 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

دوس جونه خوده خودم چطوره؟!

ممنونم ....تو چطوری دوست خوبم؟

چه عجب یادی از ما کردی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.