.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

حرفهای یواشکی

 

 

گم شده ای در این دنیای غریب بودم که پیدایم کردی... 

 

وقتی پیدایم کردی دیدی که چقدر خسته و پژمرده بودم ..دیدی که خستگی ام از زندگی در اوج جوانی غبار غم بر چهره ام نشانده بود... دیدی که دنیا و رسم های عجیبش چه بر سرم آورده بود... 

 

آخ که چقدر دلگیر بودم... 

 

دیدی که... 

 

به موقع به دادم رسیدی ...مثل همیشه ... 

 

اگر به دادم نمی رسیدی حتما شانه هایم توانش را از دست می داد...  

خدای مهربانم...پناه بی کسی هایم...عزیز دلِ خسته ام... دنیای این روزها آن قدر عجیب است که گاهی توجیه اتفاقات آن سخت ترین کار دنیا می شود...   

نمی دانم از چه چیز این دنیا برایت بگو یم... از دورغ هایش...از دورنگی هایش...از  فریب هایش...از نامردی هایش...از چه چیز آن بگویم؟  

 از هیچ کدام آن ها چیزی نمی گویم...چون خوب می دانم که در این میان این ماییم که ارزش زندگی را از یاد برده ایم...  

 

به اینجا که می رسم دیگر نمی دانم چه بگویم...از خودم خجالت می کشم... خجالت می کشم که تو به من گفتی که اشرف مخلوقاتت هستم ولی من با این همه لطفی که در حقم کردی چه کردم؟  

به این ها که فکر می کنم بعضی گلویم را می فشارد...بغضی گلویم را می فشارد که چطور هم می توان اشرف مخلوقاتت بود هم پر از تزویر...  

کاش میشد چشم ها را بست و باز کرد...آن وقت اثری از این همه بدی باقی نمانده باشد... 

خدایا خسته ام...چشمانم خسته است..پناهم ده...می خواهم بخوابم...  

صدایت آرام در گوشم پیچید که من اینجا بودم تو مرا پیدا کردی نه من...  

 

 

                                                                            چه آرامش خوبی...

 

 

 

 

پ.ن 1: سلام...

بعد از مدت ها بالاخره اومدم... تو این مدت بیشتر ازقبل قدر وبم رو فهمیدم...فهمیدم که چقدر دوسش دارم و این مدت جای خالیشو واقعا حس می کردم...

از همه دوستانی که تو این مدت بهم سر زدن ممنونم...

خیلی از دوستان تو صندوق پستی وب و نظرات نوشته بودن که چرا من تا حالا از خودم چیزی نگفتم...دلیل این کار که کاملا معلومه... ولی امیدوارم با خوندن ادامه ی مطلب بتونم پاسخشون رو بدم...

پ.ن2: وب کوچولوی من: دو ساله شدنت مبارک...

نمی دونم از کجا باید شروع کنم... ولی اول از همه بگم که اومدن پاییز و مهر بهم این موضوعو یادآوری کرد که وب کوچولوی منم دو ساله شد...

ولی این که چرا تا حالا از خودم نگفتم...چون اینجا فقط دل های آدما مهمه...نه این که تو زندگیشون چی کار می کنن و خیلی چیزای دیگه...

اینجا فقط همینه که مهمه...منم هیچ وقت به خودم این اجازه رو نمی دوم که اینجا از خودم و زندگی خودم بگم...

چون اینجا برای من نه دفتر مشاوره بوده که مشکلات زندگیم رو به مشورت عمومی بزارم ... نه دفتر خاطرات شخصی ...

در ضمن فکر کنم هر کدوم از ما بیرون از این دنیا اون قدر از آدمای اطرافمون می شنویم که فکر کنم بهتره بزاریم اینجا دیگه این چیزا مهم نباشه...

اینجا دیگه مهم نباشه که هر کدوم از ما چه کارایی می کنیم ... شغلمون چیه...ازدواج کردیم یا نه...

و بخاطر همین هم بوده که تا حالا جواب هیچ کدوم از این کامنت ها رو هم ندادم...حتی تاییدشون هم نمی کنم...و همون لحظه پاک می کنم...چون نمی خوام این دنیا هم مثه دنیای بیرون پر از روزمرگی ها بشه...

امیدوارم که تونسته باشم علت این موضوع رو بخوبی بیان کرده باشم...

سبز باشید...

نظرات 36 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 17:31

سلام باران بهاری
خدا دوست داره که آنقدر مهربونی نازنینم

سلام غزلکم...
بابت امروز ممنون...
خوشحالم که باهات حرف زدم...
تولد وبت هم مبارک...
لینک شدی...
سبز باشی...
دوست دارم غزلکم...

مجتبا پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 17:53 http://waterlily.mihanblog.com

راستی تولد وبتون هم مبارک

ممنون...خیلی ممنون..
سبز باشین...

سلاله جمعه 9 مهر 1389 ساعت 12:41

مبارک عزیزم
۲ سال
خیلی ها ...

آره...
خیلی ...
هنوزم باورم نمیشه که دو سال از اون روز می گذره...

سلاله جمعه 9 مهر 1389 ساعت 12:45

خیلی دوست داشتنی می نویسی
...
دوستت دارم دوست خوب من .

ممنون دوست عزیزم...

معین جمعه 9 مهر 1389 ساعت 13:24 http://amir-hoshang.blogfa.com/

مثل همیشه عالی بود...

ممنون...

مرجان جمعه 9 مهر 1389 ساعت 17:11

عزیزم سلام
خوش اومدی به دنیای وب بعد از مدتها!
کجایی؟
پیش ماهم نمیای!
اصن از خبرای جدید وب من با خبری؟

سلام...
ممنون...
اووومدم...

تبریک میگم بهت...
ایشالله همیشه در کنار هم خوشبخت باشید ...

و دلاتون همیشه جوون بمونه...

سبز باشی...

فریناز جمعه 9 مهر 1389 ساعت 23:02 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام فاطمه جون.خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی
تولد وبت مبارک ایشاالله همیشه سبز بمونه.هم خودش هم صاحبش...
هر روز میومدم ببینم اومدی یا نه.دیگه داشتم نگران می شدم!!!
آره باهات موافقم اینجا تنها جاییه که دل ها در اولویت قرار میگیرند بدون هیچ سرزنشی.هروقت با خدا تنها بودی بهش بگو من را هم پیدا کنه...موفق باشی عزیزم

سلام...
ممنون فریناز جان...

راستش خوشحال شدم که یه آدرس از خودت برام گذاشتی...
حتما میام پیشت...

اینجا منطقه ی اختصاصی دل های ماست...

سبز باشی...

سیما و الهه شنبه 10 مهر 1389 ساعت 10:32

سلام
من و الهه الان داشتیم حرفهای یواشکیتو می خوندیم
مثل همیشه خوب بود
تولد وبت مبارک

سلام...
ممنون که اومدین با هم...

بابت تولد وب هم ممنون...

جرعه نور شنبه 10 مهر 1389 ساعت 14:12 http://pleasewakeup.blogfa.com

با پست « آنهایی که عوض شدند » به روزم

علی یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 12:03 http://delneveshteha-88.blogfa.com

سلام
خوبی؟؟
موردی نداره
به هرحال قسمت بود که بعد از مدتها یه سری هم به من بزنید

سلام...
ممنون...

علی یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 12:22 http://delneveshteha-88.blogfa.com

سلام
مرسی از لطفت
منم تولد وبلاگتو تبریک میگم

محمد حسین یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 13:12 http://MHA7274.BLOGFA.COM

سلام متن بسیار زیبایی بود
ممنون از متنهایی که میذاری
من هر وقت میام و می خونم آرامش خاصی میگیرم
من آپم
موفق و پیروز باشید

سها یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 16:05

فدات بشم فاطمه. چقدر تو خوبی. باورت نمیشه به جون عزیزم همون ساعتی که اومدی وبم می خواستم بهت اس بدم. همین حرفا رو که زدی من بهت بگم.
هیچ اتفاق خاصی نیافتاد اما همین که حس کردم یه دوست خوب دارم که با اینکه دیروز هم مزاحمش شدم اما تا وقتی که گفتم بیا ببینمت بی چون و چرا اومد. دلم خوشه که خدا به واسطه بنده های خوبش رو زمین نمی ذاره تنها بمونم.
تو پارک منم می خواستم بگم. تو هم که هستی و گفتی روت حساب کنم دیگه روم نشد
خوشحالم با اینکه بدم. خدا هست هوام رو داره. عزیزام هستن. تو هستی... دنیا قابل تحمل تر میشه وقتی سایه خدا بالا سرمونه.
گاهی فکر می کنم من اینقدر از غم هامو دردهامو مشکلاتم میگم برات تو دیگه کی وقت می کنی به خودت فکر کنی.
باور کن خدا رو برای حضورت شکر می کنی هیچوقت در کنار هیچ کدوم از دوستام به اندازه تو ارامش نداشتم. و با اطمینان براش حرف نزدم. مینا خوبه. فریده هم...
دوست دارم. می دونم که هوامو داری.
کاش منم بتونم یه کاری برات بکنم. تو رو خدا هیچ وقت منو نامحرم ندون.

قربونت سهای عزیزم...
من تموم حرفامو بهت گفتم...
تو که منو می شناسی اگه حرفی بزنم تا آخرش پای حرفم می مونم...پس تا وقتی باشم پای حرفی که بهت زدم هستم...

تو محرم رازهای دل منی...

این دنیا رو فقط و فقط بخاطر این که خدا بالا سرمونه قابل تحمله و گرنه به من بود که عطاش رو به لقاش می بخشیدم...
ای بابا....
بی خیال...

اینم می گذره...


من یه سوال دارم این بلاگ اسکای چرا آیکون بوس نداره؟؟


خب حالا چی کار کنیم به نظرت؟

سها یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 16:05

سلام آفرین. نظراتت که باز هم تغییر شکل داده؟ خیلی اوشکل شده.
بام تولد وبت مبارک. یعنی مبارک من و همه ی اونایی که اینجا براشون یک مامن خوبه.
در پناه حق اسمونی باشی نازنینم.

سلام...
ممنون واسه تبریک تولد....

قربونت...

علی۱ یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 20:13

سلام
نوشته ی زیبایی بود ولی ادامه مطلبش قشنگ تر بود
تولد دو سالگی وبلاگتون مبارک ایشالله دهساله بشه

سلام ...
ممنون که اومدین...

و ممنون بابت تبریک...

سبز باشید...

الهام یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 22:25 http://www.earnest.blogfa.com

سلام فاطمه جان
امیدوارم هرجا بودیو هستی شاد شاد باشی در آغوش خدای مهربون

ممنونم الهام جان...

چنگیز مغول دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 13:36 http://donyay.mihanblog.com/

سلام

ممنونم اومدید پیشم

کارتون عالیه

امیدوارم موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 15:37

وب من امروز متولد شد....

مبارک باشه...

تولدش مبارک...

...

مزاحم کوچولو دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 18:51 http://MOZAHEMKOCHOLO.BLOGFA.COM

سلام،

ممنون از اینکه سر زدید
براتون آرزوی موفقیت می کنم
بدون که خیلی برام عزیزی

خیلی خوب کردی برگشتی ..... اینجا بدون شما صفایی نداشت

موفق باشی عزیز

شاد باشید

بای

محمد حسین دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 19:35 http://MHA7274.BLOGFA.COM

سلام نظرت رو در مورد جملاتی که گذاشتم نگفتی

سلام...
حتما میام میگم...
سبز باشید...

فریناز سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 18:51 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام فاطمه جون
ممنونم ازت واسه اینکه اومدی پیشم.
ببخشید اگه به خوبیه وب تو نیست آخه تازه به دنیای مجازیا اومده...
میدونی که خیلی خوشحال میشم از حضور سبزت
خوش باشی عزیزم

سلام...
نه این چه حرفیه...وبتون برام قابل احترامه...
سبز باشی فریناز عزیز...

سیما پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 14:48 http://7r7.blogfa.com

سلام
فردا میای(کرج)؟

کرج؟


نظر منو که می دونی...

از شلوغی خوشم نمی آد...
تازه اونم از نوع عروسیش...

صبر پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 21:59 http://www.hekmat-rahmat.blogfa.com

سلام ...
تولد دو سالگی وبتو تبریک میگم.
دوسال خیلیه ، هر کلمه اش دنیایی واسه ما بیسواتا بوده التماس دعا

ممنون...

ارزو پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 22:57 http://www.honney68.blogfa.com

یه دنیا مبارکی.عاشق اینجام

ممنون آرزو جان...

علی جمعه 16 مهر 1389 ساعت 22:00

سلام
خوبید؟

پدرپیرایه جان است، دختر / صفای باغ رضوان است،دختر

تو را در گلشن جان وقت پاییز / بهار سبز قرآن است،دختر . . .

روزت مبارک
ولادت حضرت معصومه و روز دختر مبارک
[گل]

سلام...
ممنون...

داوود. جمعه 16 مهر 1389 ساعت 23:40 http://neynawa.blogfa.com

سلام بر معصومه علیهاالسلام ....
سلام بر تو، بانوی آب ها و آیینه ها ، سلام بر تو، زیباترین مطلع غزل های عاشقی، سلام بر نجابت دست ها و کرامت نگاه هایت. زینب وار آمدی تا هیچ کجا بی چراغ نماند و دنیا دوباره برای خواهری، داستان حماسی دیدار برادری را بنویسد که پر از آیه های تماشاست....
………………………………….
آقا امام جعفر صادق (ع) :
فاطمه زهرا (س) دختر محمد (ص) نزد زائران قبر فرزندش حسین (ع) حضور می یابد و برای گناهانشان طلب آمرزش می کند....
………………………………….
بانویم معصومه علیهاالسلام...
میلادت، نور به چشم ها می پاشد و سرور به دل ها؛ و رایحه بهشتی ات، مشام دل را با عطر خوش حضور می نوازد؛ میلادت مبارک...

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان...
دلهاتان شوریده نینوا ، یا زهرا ...

ممنون...

مجتبا شنبه 17 مهر 1389 ساعت 22:52 http://waterlily.mihanblog.com

شبتون زیبا!
امدوارم خوب باشینو سر حال! امروز انگار روز دخترا بود... روز شما بود... من اصلن یادم نبود... روزتون مبارک

@>---

ممنون ...

اینجا که گل نداره...
پس:
@>---

فریناز یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 14:07 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام فاطمه جون
روزت مبارک دختر خوب وپاک خدا
امیدوارم همون طور که با متن های قشنگت توی وب،آدمای زیادی را شاد وآروم می کنی خدا هم همیشه هواتو داشته باشه
دوستت دارم دوست خوبم

سلام...

ممنونم فریناز عزیز...
منم روز دخترو هز چند با تاخیر ولی بهت تبریک میگم...
ممنون که میای اینجا...

مزاحم کوچولو دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 01:34 http://MOZAHEMKOCHOLO.BLOGFA.COM

[گل][بوسه][قلب]

سها دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 17:43

عکس وبلاگموعوض کردم نظرت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتما بگو. و بالاخره اپید. برو ببین. اینم حتما نظرتو بگو.

عکس وبلاگت که همون بود...
میام وبت...

رضا دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 19:02 http://nightway.tk

سلام ...
حال و احوال ؟؟
با ادامه مطلبت کلی حال کردم ...

متنی هم که نوشتی قشنگ بووووود ...
موفق باشی

سلام...
ممنون...

خوده خودم سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 04:11 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

همچی یه جورایی احساس مرگ کردم.....

مرگ؟
خدا نکنه...چرا مرگ؟

مزاحم کوچولو چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 00:01 http://MOZAHEMKOCHOLO.BLOGFA.COM

سلام،

شرمنده کردی آبجی جون
من هم براتون بهترین و قشنگترین آرزوها رو دارم

سبز باشی و شاداب

بای

سیما چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 07:45 http://7r7.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممم
فاطْمه خانوم تو اومده بودی وب من؟
یه حسی می گه خودتی
نه خوب نیستم
سرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خوردم
چه هوای مسخره ای یه روز گرمه یه روز سرد
راستی اومدی وبم آهنگ یگانه پخش شد؟
واسه خودم نمی خونه....
وای یادم رفت بپرسم تو خوبی؟

سلام...
بله خودمان بودیم...

ما هم خوبیم...
سرما خوردگی در این فصل رواج زیادی دارد...

ولی جایتان خالی دیشب معده درد داشتیم در حد تیم ملی...
اشکمان در آمد

ولی حال خوبیم..
سبز باشی...

ملیکا چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 20:49 http://kuchehayebarani.blogfa.com

با درود و سلام بر رم
من ملیکا هستم
اینم آدرسه وبمه
http://kuchehayebarani.blogfa.com/
سپاسگذار میشم لینکم کنی

سلام...
میام وبتون...

ملیکا چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 23:16 http://kuchehayebarani.blogfa.com

__________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥__________ __________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥__________ ______________♥♥♥♥♥______________ ______________♥♥♥♥♥______________ ______________♥♥♥♥♥______________ ______________♥♥♥♥♥______________ ______________♥♥♥♥♥______________ ______________♥♥♥♥♥______________ ______________♥♥♥♥♥______________ __________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥__________ __________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥__________ _________________________________ ______♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______________ _♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥___ _♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_ _♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____ _________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______ ___________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥________ ____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥__________ ____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥____________ ____________♥♥♥♥♥♥_______________ ___________♥♥♥♥__________________ __________♥♥_____________________ _________♥_______________________ _________________________________ ______♥♥♥♥♥___________♥♥♥♥♥______ ______♥♥♥♥♥___________♥♥♥♥♥______ ______♥♥♥♥♥___________♥♥♥♥♥______ ______♥♥♥♥♥___________♥♥♥♥♥______ ______♥♥♥♥♥___________♥♥♥♥♥______ ______♥♥♥♥♥___________♥♥♥♥♥______ ______♥♥♥♥♥___________♥♥♥♥♥______ ______♥♥♥♥♥♥_________♥♥♥♥♥♥______ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______ __________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥__________,

آپممممممممممم در ضمن مممنووونم خییلیی قشنگ بوووود (شخصیتت)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.