.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

نقطه چین های زندگی...

 

 

چندیست از تو می گویم... درست نمی دانم که چند وقت است ...

ولی می گویمت چون باید بگویم...و حال تک دانه موی سفیدم نشانه ی توست...نشانه ی این که مرا دوست داری...

چشم می بندم تا مبادا تو را از یاد برده باشم...می دانم که بهتر از هر کسی تمام حرفهایم را از پس سیاهی چشمانم می خوانی...

پس مثل همیشه در برابرت ساکتم...این بار ساکت تر از همیشه... شاید سکوتم معنایی نداشته باشد...اما مهم این است که تو تنها کسی هستی که سکوتم برایش با معنی است...

مثل همیشه به جای تمام حرفهایی که قرار است برای تو بنویسم باز هم آن ها را بین تمام سه نقطه های نوشته هایم مخفی می کنم...مبادا کسی بفهمد که من ...

مثل همیشه می خندم...اما تو که می دانی معنای خنده هایم را... می دانی که بوی نا امیدی نمی دهد...اما می دانی معنای آن ها...

می دانی که می خندم مبادا یادم برود که هنوز هم می شود خندید...

این روزها صبور تر از همیشه منتظرم...

نه منتظر فردی ام...نه به قول آنها که می گویند از تو بت ساخته ام و زمینی ات کردم،منتظر توام...

من هیچگاه تو را زمینی نکرده و نخواهم کرد...آخر تو را با زمینی بودن چه کار؟؟؟؟؟

تو خدای منی...چه طور می توانم زمینی ات کنم...من فقط با تو ساده حرف می زنم...فقط با تو آن گونه که درکت کردم...حرف می زنم...همین...

این روزها منتظر خودم هستم...منتظر خوده خودم... خودی که می خواهم در بین این همه شلوغی فقط با او باشم...

پس بگذار این بار هم طبق عادت همیشگی ام تمام حرفهایم را پشت همین سه نقطه ها مخفی کنم...

.....

....

..

 

  

پ.ن1: خدایا...ممنونم ... به خاطر تموم نشونه های خوبت... و ممنون به خاطر این که بهم اجازه دادی که با تو باشم... 

پ.ن2: سبز باشید ... 

  

نظرات 32 + ارسال نظر
مزاحم کوچولو یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 15:55 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام،

خدا جون ..... گوشت با منه ؟
می دونم سرت شلوغه ....
اما همیشه هواست به منه

یه آسمون دوستت دارم
می دوم سرت شلوغه ....
به جز شما من کی رو دارم ؟

تا حالا عاشق عشق شدی ، آخدا ؟
می دونم سرت شلوغه ....
نکنه تو هم رها شدی ، آخدا ؟

با زبون بی زبونی ، همونجوری که خودمون می دونیم ، کاش قدر همو بدونیم ، دل ها رو از هم نرونیم ، برای شادی ما بخونیم ، کنار هم بازم بمونیم ، آخرش ..... به پای هم ما بمیریم ..... ، تو اون زمون بی زبون سراغی از هم بگیریم ...

آبجی جون ممنون که دعوتم کردی ...آپ زیبا و با احساسی بود
خیلی حال کردم که با خدا جون اینقدر ساده و بی پرده درد و دل می کنی .... این نشون از دل مهربون و صافت می ده ....
آره همون جور که شما بیان کردی این سه نقطه ها ... دنیای نگفته هاست .

از اونجای متنتون خیلی حال کردم که نوشته بودید :

"" این روزها منتظر خودم هستم...منتظر خوده خودم... خودی که می خواهم در بین این همه شلوغی فقط با او باشم...""

کاش همه خود واقعیمون رو پیدا کنیم

منو ببخش که زیاد حرف زدم .... اون متن بالا هم اگه خوب نشده ببخش .... فل وداعه گفتم

برات بهترین آرزوها رو دارم و امیدوارم که همیشه آسمونی باشی و سبز

موفق باشی آبجی جون

بای

سلام...
ممنونم...
لطف دارید...
شما هم موفق باشید و سبز...

حسین یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 18:36 http://navayevasl.blogfa.com

سلام دوست عزیز.....من همیشه بهت سر میزنم و فراموشت نکردم ولی شما..... کلا بچه ها این روز ها خیلی با معرفت شدن!!!!هههه
اگه قابل دونستی ی سری هم به ما بزن
بای

آرزو یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 21:13 http://www.honney68.blogfa.com

قالب نو مبارک...وای خیلی توپ شده..فاطمه ماه رمضون نزدیکه.تو ماهای خدا این ماه خیلی دوست دارم.احساس میکنم ماهیه که بیشتر آدم به خدا نزدیک می شه.نه؟

سلام...
ممنونم آرزو جان...
درسته...این ماه ماه خداست...ماه خوده خودش...
پس بهترین ماهه...
سبز باشی...

سها دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 10:06

سها دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 10:10

یه اهنگ هست از محمد علیزاده
جز تو کی میتونه عزیز من باشه
کی میتونه تو قلب من جا شه
مگه میشه مثل تو پیدا شه
همه چیزم وای عزیزم

جز من کی واسه دیدن تو حریصه
اسمتو رو قلبش مینویسه
گونه هاش از ندیدنت خیسه
همه چیزم وای عزیزم

تو نباشی بی قرارم
بد می بینم بد میارم
بی تو من حس ندارم
سر به زیرم گوشه گیرم
بی تو من همه چیزم آی عزیزم

واسه ما دو تا کی بهتر از ما
از همین امروز تا آخر دنیا

همه چیزم وای عزیزم همه چیزم وای عزیزم

اینم شعرشه. فکر کنم اسمش هم جزمن. یا جز تو. باشه می تونی برام پیداش کنی.؟ ممنون

سلام...
آره شنیدم...اسمش هم جز تو ...

دارمش...شعرشم واسه فرزاد حسنیه...

میدم بهت...

مرجان دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 12:09

سلام فاطمه جونی
خوفیییییییییی؟
خوش بحالت فاطمه...
انقد به خدا نزدیکی که خدا هم یرات نشونه هاشو آشکار میکنه
واسه منم دعا کن فاطمه
خیلی زیااااد
منم آپم

سلام...
ممنونم مرجان جان...
سبز باشی...

صابر دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 14:11 http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام فاطمه جان...

مانند همیشه زیبا می نویسی اینو توی وبلاگ خودم هم گفتم..

نوشتی:: این روزها صبور تر از همیشه منتظرم...

مانند من.....

قالب نو مبارک

سلام...
ممنونم...
لطف دارین...
سبز باشید...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 11:09

پاسخ:
سلام...
آره شنیدم...اسمش هم جز تو ...

دارمش...شعرشم واسه فرزاد حسنیه...

میدم بهت...


زهرا چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 18:27 http://azjenseto.blogfa.com

سلام. فاطمه عزیز،تو که با زبان سکوت خوب آشنایی:
بذار فقط سکوت کنم...

به احترامت ساکتم...
...

مدتها بود چنین حرفها و متن هایی نخونده بودم.....
خیلی به دلم نشست....
اجازه دارم پست آاخر رو تو وبلاگم با ذکر منبع بزارم ؟؟؟

لطف دارین شما...

ممنونم از حضور سبزتون...

یه زمینی شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 14:37 http://khodaye-khubam.blogfa.com/

سلام عزیز
خوبی؟
یادی از ما نمیکنی؟
کلا فراموشم کردی؟
یه سر میای پیشم؟
به دعات نیاز دارم
ممنون

حتما میام عزیزم..

ممنونم خانومی
لطف داری

یه زمینی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 14:37

ممنون عزیز
حالت خوبه؟
ازم ناراحتی؟

سلام...
ناراحت؟
نه عزیزم ...
میام وبت...
سبز باشی...

golnar یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 15:53 http://dalanebeheshtt.mihanblog.com

سلام

مسافر کوچولو یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 21:32 http://www.razemana-1389.blogfa.com

سلام....

دوست عزیز قسمت دوم داستان رفیق خوب اماده نمایش هست [گل]

بیا و ادامه داستان رو بخون .....[گل]

منتظرت رفیق....

شاد باشی....[بوسه]

golnar دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 23:17 http://dalanebeheshtt.mihanblog.com

مهربانا !انان که از تو غافل شدند و دل به سراب بستند زیانی بس بزرگ دیده اند .
عزیزم بهت تبریک میگم که هنوز بیداری..........
ممنون بهم سر زدی.
thanks alot.........

فریناز سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 18:41

سلام فاطمه جون خوبی؟این چندوقته مشغول عوض کردن حال وهوای آدمای اطرافم بودم.یه جورایی باید بهشون خندیدن رایادآوری میکردم!می دونی خوشحالم ازاین که تونستم خندیدن کسانی را ببینم که تا چند هفته ی پیش داشتن ازدوری همدیگه پرپرمیشدن.چه قدر حس خوبیه وقتی شاهدوصال باشی وچه قدر خوبتره اگه تو مصوبش بوده باشی!... وچه قدرخوبترینه اگه ندونن پشت پرده کی بوده!!!برام دعاکن عزیزم این روزهاعجیب بیقرارم...عجیب!!!!
دلم میخوادیک بار دیگه از ته دل میخندیدم...مسافری دارم که داره ازپیشم میره میره یه جای خیلی دووووووووووووووووووووووووووور
فاطمه جون بیشترازهمیشه محتاج دعای سبزتم...

سلام فریناز عزیز...
خوش به حالت... این که می تونی لبخند رو به لب اطرافیانت بیاری و اونا هم ندونن که مصوب این شادیشون شما بودی یعنی دلن بزرگ و آسمونه ایه... خوش بحالت...
مطمئن باش خدا هم به خاطر همین دل بزرگت عزیز سفر کردت رو نگه می داره تا دوباره پیشت برگرده...
یا رب آن نو گل خندان که سپری به منش
می سپارم به تو از چشم حسود چمنش...
خدا هم حتما دلتو شاد می کنه همون طور که تو دل بنده ها شو شاد کردی...

محتاجم به دعات فریناز عزیز... به یادت هستم...
سبز باشی...

محمد حسین سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 19:20 http://mha7274.blogfa.com

سلام ببخشید که اینقدر دیر خبرت کردم ولی من آپم
مثل همیشه متن بسیار زیبایی بود[گل]

سلاله چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 01:28

:)

هدهدخان چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 11:46 http://utopism.blogfa.com

خداوندا ! دوستانی دارم شایسته احترام و یادشان مایه آرامش - آنان در میان خلق معدن خیرند و دارنده پاکترین خصوصیات ...
خداوندا ! آنان را در این ماه مبارک اکرام فرمای و بر صفات نیکشان بیفزای و سلامتشان دار ... آمین

سلام گلم
نماز و طاعات شما قبول حق ... التماس دعا

مرجان چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 16:13

سلام گل خانوم
خوبی؟
نماز روزت قبول عزیزم
یادت که نرفته منو دعا کنی؟؟

سلام...
ممنونم مرجان عزیز...
نماز روزهای شما هم قبول عزیزم...
سبز باشی...

مزاحم کوچولو چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 20:12 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام،


با عرض ادب و احترام خدمت شما دوست گرامی

امیدوارم که طاعات و عبادات شما در این ماه مبارک
مورد تأیید حق تعالی قرار گرفته باشد .... ان شاءالله

مزاحم کوچولو، شما و بازدیدکننده های محترمتان را
به آپ خودش دعوت می کنه .......

حضور شما باعث افتخار من و وبلاگم خواهد بود
سبز باشید و آسمونی

بای

مسکین شیرازی پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 21:42 http://iri-shz.blogfa.com


دیگه به ما سر نمیزنی

مزاحم کوچولو جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 16:18 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام،

ممنون از اینکه قابل دونستید و سر زدید
امیدوارم که لیاقت این همه مهربونی رو داشته باشم

این هدیه ناقابلیست برای شما

http://mozahemkocholo.persiangig.com/image/baraye dostan/mozahemkocholo.jpg

موفق باشید

بای

مسافر کوچولو جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 18:26 http://www.razemana-1389.blogfa.com

سلام...[گل]

خسته نباشی و شاد باشید و با صفا....[گل]

با قسمت اخر رفــــــــیق خوب در خدمت شما هستم در اپ جدیدم....[قلب]

منتظر حضور نازت هســــــــــــــتم....[بوسه]

یه زمینی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 11:39

سلام عزیزم
خوبی؟
اخه نمیومدی پیشم گفتم یه وقت ازم ناراحتی
ممنون گلم
ممنون که براش دعا میکنی
میدونی دوستم کیه؟
تک درخت

سلام...
ممنونم...
واقعا ناراحت شدم...
امیدوارم خدا به برکت این ماه دوباره سلامتشون رو بهشون برگردونن..
سبز باشی عزیزم...

سها شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 14:38

سلام بانو. خسته نباشی. مهربونم

سلام...
تو که میای خستگی هم از تنم میره...
ممنونم...

این بلاگ اسکای چرا شکل بوس نداره؟

آزاد یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 07:13 http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، بلاخره بعد از 7 سال جنگ عراق پایان یافت - آمریکا قصد دارد پیروز خود را در عراق جشن بگیرد ، آیا شما قبول دارید که آمریکا برنده این نبرد بوده ؟ و یا شما هم هنوز باور دارید که سلاح های کشتار جمعی در عراق دلیل اصلی حمله آمریکا به عراق بود ؟ اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم مطلب بنده را در این مورد بخوانید . موفق و پیروز باشید

سلام...
فکر کنم جواب سوال هاتون خیلی خیلی واضحه..
ولی میام...
سبز باشین...

آرزو یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 16:03 http://www.honney68.blogfa.com

ای عزیزترینم !

ای کعبه دل !

هرجا محبت باشد خدا همانجاست

نگذار که چشمه جوشان محبت کور شود

به من لبخند بزن

بگذار هیولای غم با نگاه گرم تو نابود شود

بگذارهر روز با امید واشتیاق به سوی تو بشتابم

بگذار قلب من برای تو بتپد

بگذار با خیال تو به رویاها سفر کنم

بگذار بیش از پیش تو را دوست بدارم

اگر شاد باشی واگر خموده و غمین

زمین به دور خورشید خواهد چرخید

پروانه به دور شمع

ومن به دور تو

پس

ای کعبه دل !

بگذار با نشاط وشوق تورا طواف کنم

بگذار دنیا باچشمان تو به من چشمک بزند

بگذار دنیا از چهره تو به من خنده بزند

و

بگذار چشمه جوشان محبت همچنان بجوشد
رمضان ایم ماه پراز خوبی خدا برتو یکی ازبهترین بنده های خدا مبارک

ممنونم آرزوی عزیز...

آرزو یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 18:15

بهترین چیزی بود که دیدم.نمیدونی من چقدر حیوونارو دوست دارم این عشق کوچولو نره یا ماده آخ که درد و بلاش تو کاسه سرم چرا این انقدر نازه چرا آخه؟چرا اینجوری زل زده به دوربین؟نمیگه قلب من با باتری کار میکنه؟اسم این موجود دلبر چیه؟قصد ازدواج داره؟حق داری به کسی نشونش ندی...چشم میخوره.دردو بلاش بخوره توسرشیطون.جیگرطلاییه واسه خودش

آخ که عاشق حیوونام...
مرسی که اومدی...

نوشین چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 13:21 http://asre313yar

سلام عزیزم خوبسی ببخشید دیر دیر بهت سر میزنم .مطلبت قشنگ بود .التماس دعا

به به سلام...
نوشین جان...چطوری دوست قدیمی دبیرستان؟
بهت اس ام اس دادم ولی میام وبت ...
یاد اون روزا بخیر...

مسافر کوچولو پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 19:48 http://www.razemana-1389.blogfa.com

سلام....[گل]

مسافر کوچولو با یه اپ مهربونی دیگه در خدمت دوستان و مهربانان این دنیا هست

بیایید و از مهربانی خود نیز برای ما یادگاری بگذارید....[قلب][گل]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.