.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

تو آمدی...

 

تو آمدی... 

 

آری...تو آمدی...در اوج غم هایم آمدی...

دیدم تو را...آنجا ایستاده بودی...

ایستاده بودی و من را که خسته از تمام دورنگی های روزگار گوشه ای ایستاده بودم نگاه می کردی...

من را که تنها گوشه ای ایستاده بودم نگاه می کردی...

صدایت کردم...

و تو مثل همیشه نگاهم کردی...

اما این بار دلم می خواست بشنوم...دلم می خواست این بار فقط بشنوم...تو بگویی و من بشنوم...

دلم می خواست جای تمام نگاه هایم فقظ بشنوم...

منتظر بودم...

منتظر صدایت و شاید طبق عادت همیشگی ام منتظر نشانه ها...

منتظر نشانه ای که پیامی از تو برایم بیاورد...

باز هم صدایت کردم...

خواستم که برایم بگویی و من سراپا گوش شوم...

از سکوت خسته بودم... دلم فریاد می خواست...

دلم دو کلمه حرف حساب می خواست...گوشم از تمام حرف های به ظاهر خوب ولی بی معنا پر بود...

دلم دو کلمه حرف راست می خواست...حرفی که بوی ریا و دروغ ندهد... دو کلمه حرفی که برای عمری کافی باشد...

دو کلمه حرفی که مرا سیراب کند...

اما ...

این بار هم فقط سکوت بود...

 من سراپا فریاد بودم و تو سراپا سکوت...

من خروشان بودم ولی تو مثل همیشه آرام...

وقتی آرام تر شدم ...

باز هم تو را دیدم...

فکر می کردم مرا تنها بگذاری اما  مثل همیشه مهمان خنده هایت شدم...

انگار آبی روی آتش درونم بود... لبخندت...

تازه فهمیدم آن دو کلمه حرف حساب چیست....

تازه فهمیدم که حضورت و بودنت در تمام لحظه هایم همان دو کلمه حرف حسابی بود که مدت ها دنبالشان بودم...

حضورت مرا بس است برای تمام عمرم...

حضورت و لمس تو در تمام لحظه هایم همانند نفس با من است...

پس باش... همیشه باش...

 

  

 

 

سبز باشید... 

 

نظرات 52 + ارسال نظر
پارسیان شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 18:11 http://98iran.com


سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبایی داری
پیشنهاد می کنم از سایت دانلود موزیک ما هم دیدن کنید.سایت ما به روزترین آهنگهای ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار می دهد.

احسان شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 18:21 http://ehsannights.persianblog.ir/

سلام فاطمه تبار این حوالی

خوبی خانوم گل؟

دلم خیلی برات تنگ شده بود

لبخند خدا بزرگترین ثروتیه که آدم می تونه داشته باشه و بهش بنازه

قالب نو مبارک

خیلی زیباست

آهنگ شبانه مو گذاشتی یاد شبانه افتادم

از اینکه به من حتی با همین شباهت آهنگ وبلاگ قبلیم نزدیکتر شدی خوشحالم

همیشه از اینکه میام اینجا یا میای پیشم پر از حس خوب شدم

این بار هم مثل همیشه . . .



یاسمین شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 18:45 http://yaseyadha.blogfa.com

سلام
زیباست...

رضا یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 13:35 http://nightway.iranblog.com

سلام .. ممنون از لطفت که همیشه شامل حالم میشه
قشنگ بود .. مثل همیشه ... امیدوارم از این معشوق هیچ وقت دست نکشی .. پس خیلی مواظب باش ... خیلی.. عکسی هم که گذاشتی زیبا بود
راستی دریا تنهاست ... بالاخره با تمام وجود حس کردم که : دریا تنهاست ...

مسکین شیرازی یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 15:51 http://iri-shz.blogfa.com

مراحمی دوست من
موفق باشی

سلاله دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 11:48 http://progeny-sky.blogfa.com

بی خبر آپ می کنی خانمی
باش ...
یادت باشه ...
قالب هم عوض می کنی
باش
یادت باشه ...
...
جدای از شوخی مطلبت مثل همیشه عالی بود ...
حتی زیبا تر از همیشه بود

عاطفه دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 15:53 http://boblove.blogfa.com/

سلام آبجی گلم
خوبی؟
نه که تو خیلی میای بی معرفت

قالبت چقدر نازه
ممنون که اومدی راسشو بخوای یکمی دسترسی ندارم به نت وگرنه من که نوکرتم هستم

یاسمین دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 17:13

سلام
با اجازه وبلاگ خوبتو لینک می کنم.
موفق باشی وپایدار.

علی-ش دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 23:04 http://lovewall.blogfa.com

سلام فاطمه جان
آپ کردی خبر ندادی
ولی من بدون دعوت اومدم
عالی مثل همیشه
همیشه منتظر هستیم همیشه بعدی هست تا دوباره منتظر باشیم

یه تولد کوچیک گرفتم
بدو بیا که الان کیک تموم میشه
موفق باشی

سها سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 14:27

سلام علیکم.
حالات شما چطور است؟ اگر از حال ما بپرسی ملالی نیست جز دوری چند ساعته ی شما. امید است امروز از دست وراجی ها و رانندگی افتضاحمان البته تا حدودی سرگیجه نگرفته باشید.
و اگر باز هم از احوالات ما جویا شوید عرضم به حضور مبارکتان تا پایمان به منزل رسید و اورسی هایمان را در آوردیم جیغمان به آسمان هفتم رسید. همسر برادرمان در این میان دلشان بسوخت و فرمود من همین الان باید تو را به دکتر برسانم. اگر خاطر شریفتان باشد امروز در دانشگاه هم نمی توانستم پاهایم را در کفش نگاه دارم.
خلاصه بار دیگر آتش کردیم و راهی درمانگاه شدیم. دکتر تا پای ما را دید گفت: اوه اوه اوه. این وضعی است.
گفتیم چاره چیست؟ گفت حتما باید جراحی شود. گفتیم نمی شود که نشود؟ فرمودند چندتا آمپول می نویسیم ولی کار پایتان از این حرف ها گذشته است. حالا آمپول ها را بزنید. گفتیم چه ازاریست خوب یک دفعه عمل می کنیم دیگر. گفت هر جور راحتی.
گفتم خوب عمل کنید دیگر؟ گفتند باید بروید بیمارستان پیش جراح گفتیم. باشد. حالا این پا جراحی شود می توانیم راه برویم. فرمودند نه خیر باید در منزل بخوابید و استراحت کنید.
گفتیم قربان شما . و از مطب بیرون جستیم. به چند دلیل: یک انکه فردا به شما قول داده بودیم به اتفاق برویم انقلاب. و دیگر آنکه با خود گفتیم ما که این همه عذاب کشیدم این چند روز هم روش. در عوض دو روز مانده به عروسی پری جون می رویم عمل می کنیم تا بهانه ای بشود برای غیبتمان در عروسی.
آآآآآآآآآخ جون عروسی نمی رم. بالاخره بهونش جور شد.



هی به قول هپلی خیلی اوشگل نوشته بودی

سلام...
نه..خواهرم...خواهش می شود...بسی رانندگیتان خوب بود...
ما که مسروز گشتیم از دیدارتان...
حال اگر رانندگی ما را ببینید چه میگویید...
خب میگفتید خودمان همراهتان می آمدیم...
بگذارید زنگ می زنم...آنجا جویای حالتان میگردیم...

اوشگلی از خودتونه...مادر...

محمد حسین سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 20:23 http://mha7274.blogfa.com

سلام مثل همیشه زیبا بود
موفق و پیروز باشید

محمد حسین سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 20:24 http://mha7274.blogfa.com

خوشحال میشم به ما هم سر بزنی

مجتبا سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 22:24 http://waterlily.mhanblog.com

سلام...
اولن خیلی خیلی خیلی ممنونم که می آیین به وبلاگم...
دومن اصلا فکرشم نمی کردم ایوانسنس گوش بدین....
آره منم خیلی خوشم می آد از آهنگاش... من بیشتر آهنگای خارجی گوش می دم از اون آهنگایی که واقعاً حرفی برای گفتن داشته باشن....
مثل تینا کازینز، دیوید گیلمور، کَمل، جو ساتریانی، و ... خیلی چیزایه دیگه که تعدادشون از انگشتای 4 تا دست هم بیشتره...
خوش به حالتون که راحت مفاهیم و معنی شعرای انگلیسی رو می فهمین....
نیلوفری باشید.... همیشه

مجتبا سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 23:36

دوباره سلام...
نمی دونم این میهن آپلود چشه که هرچند وقت یه بار مرخص می شه هر چی عکس توش آپلود کردیم ضربدر می خوره! واسه همین لوگوی نیلوفر آبی تو وبتون لود نمی شه! واسه همین اگه امکانش هس و زحمتی نیس ادرس عکس لوگو رو با این آدرسی که پایین گذاشتم عوض کنین... ممنون می شم....

***
http://up.ma/images/j148a7v442018xs4o7o.png
***
مرسی :)

نقاب چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 14:30 http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام مثل همیشه زیبا.....

پس باش همیشه باش...اینجاش محشر بود

خوده خودم چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 21:11 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

یه وختایی به شدت احساس میکنم چقد کوچیکم واسه ی نظر دادن به مطالبت...

حامد پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 01:05 http://www.giltblog.mihanblog.com

سلام. خوبید؟مثل اینکه این دیگه یه قانون شده که همیشه اول من باید بیام تا بعدش شما هم ما رو قابل بدونی و یه سری به ما بزنی...!!! مطلب خوبی بود!منم ای چیزایی گذاشتم تو وبم...
|---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|-------آپم-زود بیا-----|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------|

مزاحم کوچولو پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 01:18 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام،

دوست عزیز امیدوارم که حالت خوب باشه
" مزاحم کوچولو " شما رو به دیدن آپ
جدیدش با نام ( پرواز عشق ) دعـوت
می کند.امیدوارم که منت گذاشته
و سر افرازم بفرمایید . این آپ
یکی از بهترین آپ هامه .
می تونی خودت بیای
و ببینــــــــــــــــی .
منتظـــــــــــرم
موفق باشی

بای

دلم شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 13:43 http://bekhaterat.blogsky.com

سلام
خواهش میکنم
شما مراحمید
خوشحال میشم وقتی میاید
یا علی

D E LA K = Y A S A K شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 21:55 http://delak.blogsky.com/

ASK YEMINI KUTSALDIR BILSENDE BILMESENDE
میدونی یعنی چی؟
یعنی سوگند عشق یک سوگند مقدسی است چه بدانی وچه ندانی.
بزودی میخواهم مطلبی در این مورد تو وبلاگم بزارم پیشنهاد میکنم بخونی.
فعلا.

غزل یکشنبه 2 اسفند 1388 ساعت 11:04

درود و صد درود بر خواهر گرامی
شما دو نفر را چه شده است که اینچنین ادیبانه سخن می رانید ما نیز سر ذوق آمدیم و با این طرز نگارش هوایی شدیم تا چند کلمه ای عرض ادب داشته باشیم این سها چه بر سر پایش آورده است که ما را هم نگران خویش نموده
خودتان که خوبید؟ به هر حال امیدواریم که روزگار بر کام باشد و دلها پر نشاط و احوالات بی رنج و خاطر رها
دوستتان داریم از ته دل.

به به...درود بی پایان بر یگانه غزلمان...
خوبید؟باشد که ایام به کامتان باشد...
چه خبر؟از دانشگاه و کرج چه خبر؟
راستی یادمان نبود استانتان چه طور است...حتما در جریان هستید که کرج قرار است استان گردد...البرز مرکزی...
تبریک....
ما هم خوبیم...چه عجب یادی از ما کردید...
سها هم قرار است پایش را همین روزها جراحی کند...
خوشحالیم که سر ذوق آمدید فرزندم...
سبز باشید ...

علی-ش یکشنبه 2 اسفند 1388 ساعت 20:46 http://lovewall.blogfa.com

سلام دوست عزیز
یه آپ جدید گذاشتم
((هر آمدنی را رفتنی است))
ممنون میشم سر بزنی
موفق باشی

غزل دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 10:01

سلام عزیزم
کلاسم داره شروع میشه فعلا

سلام...
خوبی؟
کدوم کلاس؟
اگه منظورت دادانشگاست...خب می دونم شروع میشه...
باشه بعدا ...
سبز باشی...

مسافر کوچولو دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 18:06 http://farariazkhod.blogfa.com/

سلام فاطمه جان....
مدتی نبودم قالبت خیلی زیباست به ادم ارامش میده

من دوباره اومدم خوشحال میشم سری بزنی به دوست قدیمیت

معین سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 13:20 http://amir-hoshang.blogfa.com/

سلام خیلی وبت باحال شده مخصمصا سر درش!!!!!!

دلم سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 17:35 http://bekhaterat.blogsky.com

سلام
آعاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و عیدالزهرا مبارک باد[گل]

علی1 سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 19:06

چقدر زیبا....خوش به حال کسی که حضور رو تجربه کنه...
حضوری که همیشه برای من دست نیافتنی هست....
سکوت....وای سکوت که از هزار فریاد طوفانی تره
عالی بود

مسکین شیرازی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:29 http://iri-shz.blogfa.com

نگفتم وقتی اپ میکنی خبر نمیدی؟!
عکسش خیلی قشنگ بود
بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟

مرجان چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 15:30

سلام
یه سوال...
فاطمه تو تا حالا دلت نخواسته یه عشق زمینی داشته باشی ؟؟
نمیدونم چرا میپرسم ...!

مسافر کوچولو چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 17:13

سلام گلم من آپم بدو بیا [گل] [گل]
.•*.
.•*..*•.ســــــلام مهربون همیشگی [گل]
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*خوبی؟...
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..•*..*•. .•*..*•. . [گل]با موضوع سفرنامه شاهرخ و پوریا سینا [گل]
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. منتظرتونم...
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.شاد باشی مهربون [گل]
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهــــای قشنگت [گل]
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..بای .•*.*.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•. .
.•*.. [گل]

زهرا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 19:04

سلام خیلی قشنگ بود مثل هر دفعه


عکست منو کشته

سلام...
ممنونم که هنوزم میای لینجا...
سبز باشی...

سها پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 10:09

سلام و صد سلام و بدرود. خدمت خواهر محترمه و مکرمه و ...
حال شما؟ احوال شما؟ یک وقتی از خاطر مبارکتون نگذره یادی از ما کنید؟؟؟
البت بنده مطلع هستم که درگیرید؟

بگو به تو چه و بشنو از من"
امروز بالاخره بخت این پای بدبخت ما باز شد. البته دیروز باز شد ما نزد دکتر که خیر سرش جراح رفتیم. فرمود ما اینجا وسیله نداریم. بیاید دهکده ی محل تحصیلمان. خیلی ما از این خراب شده خوشمان می آید . پایمان هم آنجا باید درست شود.
خلاصه به اتفاق مادر گراممان رفتیم. دکترجان بجای جراحی پای مار سوزاند. تا اینجا جز زدیم و سوختیمو اشک ریختیم. و آخر از لجمان وسط خیابان. کفش را از پای فلک زدهیمان در آوردیم و به مانند تیمور لنگ خیابان گز کردیم.
چشمتان روز بد نبیند در خانه چشممان به دو جوش دیگر افتاد کنار همان قبلی. دو دستی به سرمان کوبیدیم. ولی این جور که بویش می آید حالا ها گرفتاریم.
الان هم بلا از سر مبارکتان دور باشد داریم می سوزیم و دم نمی زنیم.
راستی قربان آن دل اسمانی. غصه مرا نخورید که بادمجان بم آفت ندارد. حالمان بهتر است. هرچند که هنوز گرفتاری اصلی برای امشب است. خدا بخیر کناد. به قول غزل جان پوستمان کلفت است. این نیز بگذرد.

(فکر نمی کنم بشه شنبه نرفت. باید روبه روشد)
...
در میان من و تو فاصله هاست.
گاه می اندیشم
- می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری!

تو توانایی بخشش داری.
دستهای تو توانایی آن را دارد:
-که مرا زندگانی بخشد.
چشمهای تو به من می بخشد
شور عشق و مستی
و تو چون مصرع شعری زیبا
سطر برجسته ای از زندگی من هستی.

سلام..
میام خونتون...
اونجا می بینمت...
فعلا...

مسافر کوچولو پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 23:16

دستانم گرمی دستانت را می خواهد پس دستانم را به تو میدهم

قلبم تپش قلبت را می خواهد پس قلبم را به تو میدهم

چشمانم نگاه زیبایت را می خواهد پس نگاهم از آن توست

عشقم تمامی لحظات تو را می خواهند وبرای با تو بودن دلتنگی میکنند

دل من همانند آسمان ابری از دوری تو ابری است

درخشش چشمانم همانند خورشید درخشان انتظار چشمانت را می کشند

پس بدان اگر پروانه سوختن شمع را فراموش کند من هرگزفراموشت نخواهم کرد.

عاشـــــــقـــــــــانـــــــه دوســــــتت خواهــــــــــم داشـــــــــــت.

رضا یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 00:15 http://nightway.iranblog.com

سلام
ب روزم ...

یکی از بنده هاش یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 13:45

سلام گل من
خوبی؟
شرمنده قربونت برم
روزای اخر خیلی کار داشتم
نشد بیام که خصوصی بهت بگم
اما خیلی به یادت بودم
جدی میگم
خیلی
قربونت برم عزیزم
حال دلت چطوره گلم؟
دعامون کن
خب؟
دوستت دارم

یکی از بنده هاش یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 14:52

چقدر قشنگ نوشتی عزیزم
خیلی قشنگ بود
خیلی

مسافر کوچولو یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 18:39

...........###
............###
..............#####
................#####
..................###...##
...................##
...................##
...................##
...................##
...................##.......##.........#####
...................##.......##.........##..###
...................##........##.........#......###
...................##.........#################
...................##..........#################
.....................................####......................##
......................................###........................##
.......................................##..........................##
.........................................#...........................##
.......................................................................##
درود بر شما دوست گرامی.منتظر حضور گرم شما هستم..##
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

حسین یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 20:21 http://navayevasl.blogfa.com

سلام
تبریک میگم...وبلاگ خوبی دارید
ی سری هم به ما بزنی خوشحال میشم
در ضمن اگه دوست داشتی و قابل دونستی منو لینک کن و بهم خبر بده لینکت کنم...
ممنون
موفق باشی

آرزو دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 15:17 http://www.honney68.blogfa.com

مثل همیشه فوق العاده

مسافر کوچولو دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 21:46

من به تو خندیدم
چون که می دانستم
تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی
پدرم از پی تو تند دوید
و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه
پدر پیر من است
من به تو خندیدم
تا که با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم
بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و
سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک
دل من گفت: برو
چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را ...
و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام
حیرت و بغض تو تکرار کنان
می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت


مزاحم کوچولو سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 01:48 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام،

http://www.hostive.com/out.php/i33830_Presentation1.jpg


بای

محمد حسین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 11:45 http://mha7274.blogfa.com

سلام من آپ کردم

معین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:13 http://www.amir-hoshang.blogfa.com

ما همیشه به یاد رفقا هستیم اگه هم کم میایم دلیل مشغله زیاده نه فراموشی.

یاسمین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 18:50

سلام
میلاد دو عین عالم مبارک

علی۱ چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 17:56

ممنون از اومدنتون....

حسین چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 19:34 http://navayevasl.blogfa.com

سلام دوست عزیز
آپم و چشم به راه حضور سبز تو و نظرات دقیق و سرشار از مهرت
موفق باشی

مجتبا چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 19:53 http://waterlily.mihanblog.com

سلام...
خوبید؟
چند وقته به ما سر نمی زنین!!!
حتماً سرتون شلوغه... آخه نزدیکه عیدهو....
سال نوتون پیشاپیش مبارک...
..........
دوباره یه مشکل تکراری.... نمی دونم چرا این آپلود سنترهای عکس یا فیلتر می شن یا عکسا توشون ضربدر می خوره!؟؟؟ واقعاً خسته کننده شده این اتفاق...
واسه همین بازم مجبورم واسه لوگوی خودم در وبلاگتون یه ادرس دیگه بدم...
واقعاً معذرت می خوام اصلاً تقصیر من نیست!!!
بازم ممنونم از لطفتون...
http://moj89.persiangig.com/image/WEB-WATERLILY.png

پوریا چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 22:37 http://www.gonahasli.blogfa.com

سلام فاطمه جون.
من که خوندم متن این پستت رو و لذت بردم.
زیبا بود.
منم بعد از مدتها اپ کردم. منتظرتم. حتما بیا پیشم و نظرت رو بگو.

مزاحم کوچولو پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:25 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام،

دوست عزیز
امیدوارم که حالت خوب باشه

منو می بخشی که مدتی از شما و دیگر دوستان دور بودم
می خواستم که شما را به آپ امشب خودم دعوت کنم ( ساده و عاشق )
خوشحال می شوم که با قدوم مبارکتان کلبه حقیرم را تبرک بفرمایید
منتظرم .

دوستت دارم
موفق باشی

بای

مسافر کوچولو پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 17:46

[گل] ♥♥♥سلام دوست عزیز.♥♥♥ [گل]
_____&&& &&&___ من آپم
____&&&&&&___
___&&&*&&**__ بدو بیا
______**&&**__
_______**&&**__
________**&&**____^منتظرما!! [گل]
_______ __$$&$$$_______________$&$$$
______$$&&1111$$$&&_________ &&1111$$&&
___$$&&111111111$$$&&____&&1111111111$$&&
___$&1111111111111$$&&__&&111111111111$$$&
__$&1111111111111111$$&&111111111111111$$$&
__$&111111111$$$$1111$$1111$$$$111111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$1111$$$$$$$$$1111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$1$$$$$$$$$$$11111111$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$111111111$&
__$11111$$$$$$ [گل]اپم [گل]بدو بیا$$$$$$$$111111$$&
__$&1111111111$$$$$$$$$$$$$$$$11111111111$&
___$111111111111$$$$$$$$$$$$111111111111$&
____&11111111111111$$$$$$111111111111111&
_ ____&11111111111111$$11111111&&111$$&&
____ __&&1111111111111111111111&&11$&&
______ __&&111111111111111111111&&1&
_________ _&&11111111111111111$&_&&
__________ ___&&111111111111$$&___&&

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.