.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

سهم من از تو ...

شنیده بودم بعضی از بنده هایت در شکل فرشته ها به زمین آمده اند از بس خوبند...

شنیده بودم آنهایی را که از همه بیشتر دوست داری بیشتر از همه آزمایششان می کنی...

شنیده بودم آنهایی که بنده ی محبوب تو اند بیشتر از بقیه ی آدمها درد کشیده اند...

همان هایی که وقتی اسم غم و غصه می آید آه از نهادشان بلند می شود و هر کدام با حسرت چیزی می گویند...آخر میگویند غم های آدم ها اندازه ی آن هاست... ولی آیا همین طور است؟

شنیده بودم نشانی ات را باید از اهلش بگیرم...

این روزها همه ی آدم ها غم و غصه دارند...خیلی هم دارند...خیلی ها می گویند که تنهایند...می گویند غریبند و این حرف ها که خودت بهتر می دانی...

کمتر دلی پیدا می شود که بی غم باشد...هر کس گوشه ی دلش غمی دارد که به نظرش انتهایی ندارد... این روزها آن قدر زندگی سخت شده که دلی بی غم نیست...

همه ی آدم ها غم دارند ولی خیلی ها می ایستند و در مقابل خیلی ها هم می شکنند...

این جور وقت ها که دل پر از غم میشود...میشود حرف زد...با کسی که سنگ صبور است...می تواند دوست باشد یا هر کس دیگر... مهم این است که محرم رازهایت باشد... گریه می کنی و از غم هایت می گویی و بعد احساس سبکی می کنی...

ولی گاه حرف هایی است که نوشتنشان هم سخت است چه برسد به گفتن آنها... این وقت ها بیشتر از گریه دلت می خواهد نگاه کنی... جای تمام اشکهایت نگاه کنی... چون حس می کنی اشکهایت هم با تو غریبی می کنند... این وقت ها خوب است... چون گریه نمی کنی کسی از چشمان قرمزت نمی فهمد که گریه کردی... فقط می شود از پشت چشمان خسته ات فهمید که چه خبر است...  

ولی این روزها ما چقدر از دل هم خبر داریم؟ چقدر می دانیم که در دل عزیزانمان چه خبر است؟ 

 

   

 

خدایا... شبها در آسمان چه غوغایی برپا می کنی ... غوغایی که خیلی وقت بود از آن غافل بودم ...

خدایا ... طاقتمان ده که در برابر تمام سختی ها همانند کوهی بیاستیم... کوهی که فقط در مقابل تو خاک می شود...

سبز باشید...

نظرات 55 + ارسال نظر
ali mahrooz شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 15:56 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا اپلود ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای http://www.byrapid.com

خوده خودم شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 16:44 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

دیگه آپ میکنی به ما نمیگی؟!
اینو میخواستم بگم دیدم اومدی!
خجالت کشیدم!!!

رضا شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 16:47 http://nightway.iranblog.com

سلام ... خوبید ؟
اینجا بر تخت سنکًی ...

بٍشت سرم نارنج زار ...

رو در رو دریا مرا می خواند ...

سرکًردان نکًاه می کنم ...

می آیم ، می روم ...

آنکًاه در می یابم که همه جٍیز ...

یکسان ست و با این حال نیست ...

آسمان روشن و آبی ...

کنون ابرو ملال انکًیز ...

سبٍید بٍوشیده بودم با موی سیاه ...

اکنون سیاه جامه ام با موی سبٍید ...

می آیم ... می روم ...

می اندیشم که شاید خواب بوده ام ... خواب دیده ام ...

نقاب شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 18:26 http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام فاطمه عزیز...

می دانستی بهترین بنده خدایی؟؟؟ می دانستی برترین بنده خدایی؟؟؟

که این چنین با دل نوشته هایت بندگان دیگر را امیدوار می کنی.

نوشتی گاهی نمی شود گریه کرد فقط باید نگاه کرد... چه زیبا می گویی .

ولی باور کن با خواندن هر سطر از نوشته هایت بغضم می ترکد قطره اشکی در چشمانم جاری می شود باور کن دوستم.

نمی دانم ولی سخنانت از دل ماست ... من هم یاد گرفته بودم تنها نگاه کنم... ولی امروز دل نوشته هایت چشمان را سرخ کرد.

زیباترین جمله ای که تا حال شنیدم را گفتی:::

""".آخر میگویند غم های آدم ها اندازه ی آن هاست"""

راست می گویند... اما غم ها نباشند میزان ها هم از بین خواهند رفت..

ممنون دوستم مانند همیشه دلم را باز کردی و امیدوار...

خدا برایت بهترین ها را بخواهد.

بنده هم شما را لینک کردم

... شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 21:01

سلام خیلی خوب نوشتی ها!!حرف دل ادماست‌این!!

مطلبت چسبید!!

یکی از بنده هاش یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 12:42

سلام گل من
خوبی؟
چرا دیگه نمیای پیشم؟
خیلی قشنگ نوشتی گل من

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 18:11

علی-ش یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 18:26 http://lovewall.blogfa.com

سلام فاطمه جان ممنون که خبر کردی
عالی بود
آره واقعا هیچکدوم از ماها نمیدونیم عزیزانمون چه میکنند
دلیل پیری زود آنها چیست
هر کس غصه ای دارد که از گفتنش برای خودش میترسد

وحید یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 21:35 http://bealive.blogfa.com/

سلام. وب زیبایی دارید.

همیشه شاد باشید.

*** یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 23:12

دریغ‌هایم بسیار است و آرزوهایم نیز بسیار...

مزاحم کوچولو دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 02:55 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام ،

عزیز

نمی دونم که چطور معذرت خواهی کنم

فقط :

اگر روزی دلم را دریا ساختم ... باز هم به کارم ادامه خواهم داد .


خداحافظ

صبر دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 10:30

سلام
وب خیلی آرام بخشی داری
هر وقت نوشته هات رو می خونم آروم می گیرم
هروقت یکمی از خدا فاصله می گیرم و نگاهی به نوشته هات میندازم فاصلمون محو میشه
دوستت دارم ان شاالله که موفق ،سربلند و پیروز باشی...

سلام...
ممنون از حضور سبزتون...
سبز باشید...

سها دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 14:22

سلام
سلام
سلام
من اومدم. من اومدم. با بوق و کرنا اومدم. از رود و دریا اومدم.
هر جا سها پاشو میذاره احتیاجی نیست بگن کی اومده از شلوغ بازی هاش همه می فهمن.
خوبی گلکم. انگار صد سال ندیدمت. صبح که چشمام رو باز کردم اومدم سراغت. مامانم میگه تو کار و زندگی نداری. خسته نیستی.؟ خوب بگه اون که از دل من خبر نداره.
عزیز نمی دونی چقدر رو دریا یادت کردم. ما شب داشتیم برمیگشتیم. نور ماه افتاده بود وسط اب . نمکی دونی چقدر زیبا بود. ما با سرعت زیاد دل دریا رو می شکافتیم و موج را می انداختیم. اما ماه بازم دنبال ما می اومد. دلم می خواست دستمو از قایق بیرون می اوردم و خنکی موج ها رو حس می کردم اما ترسیدم پرت شم تو آب.
چه جون عزیز؟ !!!
خیلی به یادت بودم. از جقله چه خبر ؟ مامانم میگه چرا بهش میگی جقله؟ میگم خوب جقله است دیگه؟!!
میگم تا غزل نرفته بیا یه قرار بیرون بذاریم
دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه.

به به سلام...
خوش اومدی...چشم ما روشن...

وای خوش به حالت...قشنگیه دریا به وسعتشه...همیشه دوست داشتم که واسه یه بارم شده خیلخ فارسو ببینم...اما خب من فقط تا حالا خزر و دیدم...یه بار باید ببینم...من اگه باهات بودم حتما ذوق مرگ میشدم...

شب هم که بوده ... وای چه شود...
از جقله هم دیروز بهم زنگ زد...حسابی سرش به کتابایی که بهش دادم گرم شده...اونم مثه من از بادبادک باز خیلی خوشش اومده بود...
از شخصیت حسن خیلی خوشم میاد...ولی بلندی های بادگیر رو میگفت وقتی می خونه از فضای سرد حاکم بر کتاب خوشش نیامده...
چه ادبی شد...
جوقوله هم خوبه...تو بگو جقله...من میگم جوقوله...
مشتاق دیدارتان هستیم...
سبز باشید...

سلاله دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 22:00 http://progeny-sky.blogfa.com

خدایا صبرمان ده و همراهمان باش در این غم ها و نا همواری ها ...
باش ...؟

سها دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 23:37

سلام.
فردا بیا بریم بیرون احتمالا خلج هم میاد. با جقله اگه بشه سمیتا خودم رو هم میارم.
خبرش رو به من بده
شب برتو زیبا بگذرد عزیزم

سلام...
چشم...اگر شد...در خدمتیم...
آخی...خلج...یادش بخیر...چقدر اون روزا خوب بودن...
مدرسه فقط به خاطر بچه هاش خوب بود...
حتما...زنگ میزنم...

مجتبا سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 10:37 http://waterlily.mihanblog.cm

سلام...
با نوشته هاتون موافقم... به شدت!
نیلوفری باشید...

هما سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 11:25 http://sonet.blogfa.com

سلام فاطمه جان
همیشه یادت هستم
اینورا هم میام
اما درمقابل نوشته های زیبات نمیدونم چی بگم بخاطر همین کامنت نمیذارم

شاد و سربلند باشی

مجتبا سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 12:23 http://waterlily.mihanblog.com

سلام...
دیگه به ما سر نمی زنی؟؟؟؟
دلمون گرفت به خدا!
با چند تا مطلب به روزم!
...

آرزو سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 14:30 http://www.honney68.blogfa.com

فوق العاده بودم...وقتی میام اینجا حس میکنم خیلی چیزا بهم یاداوری میشه.
ممنونتم

محمد حسین چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 10:33 http://mha7274.blogfa.com

سلام الهی امین
آپ کردی خبرم کن
موفق و پیروز باشید
شما هم سبز باشی

سها چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 20:05

سلام عزیزم خوبی ؟
عزیز مثل سگ پشیمون دیروز رفتم. البته بخاطر غزل رفتم ولی به جون خودم بدون تو همه واسم غریبه بودن
راستی آپ کردم.

سلام...
بابت دیروز هم شرمنده که نشد بیام...باور کن خیلی دلم می خواست ببینمت ولی خب نشد که بیام...
خودت که می دونی...
ولی بی خیال...یه بار با هم میریم صفا سیتی...می بینی تو رو خدا...چه قد منتظر بودم تا جور بشه ولی خودم نیومدم...
راستی امروز یه پازل می خواستم بگیرم ۱۰۰۰ تیکه بود ... فروشندهه گفت واسه چه سنی می خوای؟منم روم نشد بگم واسه خودم... ترسیدم ضایع شم...منم گفتم مگه پازل سن و سال داره؟
خب چی کار کنم؟خواستم یه تنوعی ایجاد کنم...منم و این دیونه بازیام دیگه...
در مورد آپتم میام وب خودت میگم...
سبز باشی...

مجتبا پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 23:13 http://waterlily.mihanblog.com

من ندیدم دو صنوبر را با هم دشمن
من ندیدم بیدی، سایه ای را بفروشد به زمین
رایگان می بخشد نارون شاخه ی خود را به کلاغ... سهراب سپهری


ذوقی که ز خلق آید زو هستی تن زداید ذوقی که ز حق آید زاد دل و جان ای جان
اندر دل هر ذره ی تابان شده خورشیدی در باطن هر قطره صد رود روان ای جان مولوی



نیلوفری باشی... :)

... پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 23:59 http://sayeye-abr.blogfa.com

سلام خوبید؟این یک وبلاگ دیگه منه!بیا ببینش با یه جنبه دیگه من آشنا شو!خوشال میشم همیشه بیای و نظر برام بدی .الانم به روزم.

این وبلاگم دیگه احساسی نیست.روزمزه است.


واسه اون قضیه هم دعا کن!

بیای ها منتظرم

یکی از بنده هاش جمعه 16 بهمن 1388 ساعت 12:01

سلام فدات شم
منم برداشت بدی نکردم قربونت برم
میدونم چی میگی قربونت برم
حال منم خوب نیست
ادعام کن قربونت برم
دلم فقط میخواد گریه کنم
نمیدونم چرا
دعام کن قربونت برم

مزاحم کوچولو جمعه 16 بهمن 1388 ساعت 14:17 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام،


عزیزم امیدوارم سلامت باشی .


امشب دلم گرفته بود
هوای تو باز کرده بود

گفتم که بی وفا نشم
از تو عزیز جدا نشم

تو این زمونه غریب
که سر تا پاش شده فریب

من تو رو باورت دارم
بدون که من دوستت دارم

تو هم به دیدنم بیا
همیشه همدمم ، بیا

بعد از خدا ، تو رو دارم
من همیشه دوستت دارم

من همیشه منتظرم
تا تو بیای ، همسفرم


دوست و عزیز دوست داشتنی
" مزاحم کوچولو " برای شما ، خانواده محترمتون و دوستان عزیزتون آرزوی سلامتی و سعادت را از درگاه
الهی ، خواهان است .

باشد که شما هم منه گناهکار را دعای خیر فرمایید
اربعین حسینی را تسلیت عرض می کنم

با تشکر فراوان

دوستدار همیشگی شما :
مرتضی ( مزاحم کوچولو)

بای

علی۱ جمعه 16 بهمن 1388 ساعت 15:05

سلام...واقعا زیبا بود.دلم واسه آپ هاتون تنگ شده بود...واقعا حرفهای دلم بود...حرف چشمای خسته ام بود حرف جامعه ی خسته ی ما بود...حرف دل بی خدای من بود...زنده باشید و سبز

... شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 13:03 http://sayeye-abr.blogfa.com

سلام لینک کردم شما رو.هرچند شاید اخر عمر وبلاگ نویسیم باشه!
شما هم مایل بودی لینک کن منو.

ممنون

(سید اولاد پیغمبر)
صاحب وبلاگ مرحوم؛خدایا:

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 13:07

به نام ارام دلها
سلام رفیق
بروزم ومنتظر
بهترینها رو برات ارزو میکنم رفیق
یا علی

پیام شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 13:08 http://www.payam-e-mehr.blogfa.com

پیام شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 13:08 http://www.payam-e-mehr.blogfa.com

به نام ارام دلها
سلام رفیق
بروزم ومنتظر
بهترینها رو برات ارزو میکنم رفیق
یا علی

پیام شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 20:24 http://www.payam-e-mehr.blogfa.com

و خدایی که در این نزدیکی است
سلام دوست عزیز
منظورتون از نظری که دادین و من نفهمیدم
یادمون باشهقولی رو که به کسی میدیم عمل کنیم
نکنه از من اشتباهی سر زده رفیق
خوشحال میشم بهم بگین

مسافر تنها شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 21:05 http://www.mosaferetamha27.blogfa.com

______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%____آپم_____%%%
_______%%______%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%

مزاحم کوچولو یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 01:36 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام

دوست عزیز
امیدوارم که برقرار و پیروز باشی

با آپ دیگری با نام " دلم شکست " در خدمت شما بزرگواران هستم
حضور شما سرور گرامی باعث افتخارم خواهد بود

شاد و سر بلند باشی

دوستدارت : مرتضی ( مزاحم کوچولو )

بای

مسافر تنها یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 09:57 http://www.mosaferetamha27.blogfa.com

...........###
............###
..............#####
................#####
..................###...##
...................##
...................##
...................##
...................##
...................##.......##.........#####
...................##.......##.........##..###
...................##........##.........#......###
...................##.........#################
...................##..........#################
.....................................####......................##
......................................###........................##
.......................................##..........................##
.........................................#...........................##
.......................................................................##
درود بر شما دوست گرامی.منتظر حضور گرم شما هستم..##
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

غزل یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 10:37

سلام فاطمه جان
متن زیبایی بود زیبا و دلنشین
دعایم کن که من محتاج محتاجم

سلام غزل خانم...
کجایی دختر؟؟؟
ممنون که میای...

یکی از بنده هاش یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 11:35

سلام فدات بشم
خوبی گلم؟
خیلی خوشحال میشم میای پیشمون گلم
خدامون عاشق اشکای بنده هاشه
مگه نه گلم؟
دوستت دارم
خیلی هم دوستت دارم

یکی از بنده هاش یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 16:21 http://labkhandeyar.blogfa.com/

سلام گلی
به این وبم یه سر میزنی؟

مرجان دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 09:54

واقعا که خودتی همون بهترین بنده!
مرسیکه گاهی اوقات اینطوری مینویسی تا دلمون بلرزه

یکی از بنده هاش دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 10:14

سلام عزیزم
خوبی ؟
مر۳۰ که به نظرم اهمیت میدی گلم
مر۳۰ که به اون وبم هم سر زدی گل من
دوستت دارم

مسکین شیرازی دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 16:39 http://iri-shz.blogfa.com

سهم من از تو یک بازدید خشک و خالی نیست؟؟؟
چرا دیگه آپ میکنی به من سر نمیزنی؟؟؟

مجتبا دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 17:04 http://waterlily.mihanblog.com

روز بخیر...
قالب وبلاگتون قشنگه... عکس هدرشم فوقالعادس..... یک دسته پرنده که دارن پرواز می کنن اما با همه ی تفاوتشون یه هدف دارن و یک راهنما دارن...
پیج رنکتون هم که 3 شد... تبریک می گم... راستی به رایمون هم سری بزنینا... raymon. mihanblog.com
نیلوفری باشید همیشه..... :)

سیما سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 13:00

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
قالب وبت چقدر قشنگه
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

خدایا ... طاقتمان ده که در برابر تمام سختی ها همانند کوهی بیاستیم... کوهی که فقط در مقابل تو خاک می شود...
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
هه هه
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

سلام بر سیمای عزیز...
خواهش می شود...
چشمانتان زیبا می بیند...
سبز باشی ... گلم
... گلم رو خودت حدس بزن دیگه...من همیشه میگم چی چی گلم؟
سبز باشی...

سید اولاد یغمبر سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 14:39 http://sayeye-abr.blogfa.com

سلام خوبین؟وقتی میاین خوشال میشم.به روزم

یا حق

خوده خودم چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 09:40 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

اااااااااااااا
اینجارووووو
ایول
خیلی باحال میباشد...

داداش علی-ش چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 10:58 http://www.az-inja-ta-koja.blogfa.com

سلام.....

خوبی؟..........


*********پاشو*******************
************بیا******************
**************که***************
*************((((آپ))))**********
******************کردم*********

زهرا چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 15:29

سلام فاطمه جان

خیلی قشنگ بود
نوشته هات شکل من بودن تنها و سرد مثل اشکام مثل قلبم مثل دستام.........!بیخیال مثل همیشه چرت میگم!

هیچوقت نرو!

سلام زهرا خانم...
خوشحالم که شاهد حضورت هستم..
ممنون که میای...
تو که تنها نیستی...دستات همیشه گرمای یه دست دیگه رو حس میکنه...
من که مطمئنم...
بازم ممنونم ازت...واسه حضور سبزت ...
سبز باشی...

هما چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 17:10 http://sonet.blogfa.com

سلام
ممنون عزیزم

دلم چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 23:20 http://bekhaterat.blogsky.com

سلام
خوبید؟
چه خبرا؟
دیگه سر نمیزنید
ایشالا سالم باشید

سها پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 16:46

سلام
مبارک.
تغییر و تحول دادی؟ مبارک باشه. زیباست.
می خواستم بهت زنگ بزنم گفتم حتما کار داری. جات خالی راهپیمایی چه غوغایی بود.
واسم دعا کن. مهسا اس داده میگه گم و گور شدی. کاش می شدم. کاش می رفتم یه جایی که چشمم به هیچ ادمیزادی نمی افتاد

سلام...
ممنون...
آره...شنیدم حسابی شلوغ شده بود...البته منم اومدم...ولی چون کار داشتم زود برگشتم خونه...

امروز دیگه خبری نبود...همه جا امن و امان بود...

بیشتر اومدم بیرون ببینم چه خبریه...
من نمی فهمم این چرا هی هر چند وقت یه بار پیداش میشه و یه کبریتی میزنه و میره...

در این مورد باشه مفصل تر باهات حرف می زنم...
کاش این چند روز تعطیلی تموم شه زوتر...
بعد این تعطیلات جور کن بریم انقلاب...

مسکین شیرازی پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 20:52 http://iri-shz.blogfa.com

سلام
ممنون
به شما میگن دوست خوب
من که همیشه به وبت سر میزنم
بر دل مسکین من هم نظر نما
موفق باشی
التماس دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.