.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

هنوز هم دختر ِ نجیب جوانی های منی!

هوالغریب...


بودنت همیشه خوب بوده و خواهد بود است...


به سان شب بوهای خسته در دل ِ روزگار می مانی...

به همان خوشبوبی...باورت می شود عزیزکم؟!


به سان نرگس های زمستان می مانی و بوی محشرشان

لطافت عجیب و غریب اشان آن هم در دل ِ سرما مرا به یاد تو می اندازد که در دل ِ این روزهای سخت و سرد هنوز هم لطیف ترینی و خوش بو ترینی... باورت می شود خوب ِ من؟!


به سان ماه ِ آسمان می مانی در دل ِ آسمان... ماهی که دلم می خواهد این روزها و بهتر بگویم از امروز آن را بهتر ببینی...روزی راز ِ این خط ها را برایت خواهم گفت...که چرا می گویم ماه را بهتر خواهی دید!!!


به سان دلم می مانی که این سال ها در تمنایی عجیب آرام و رها خفته است...


به سان چشمانم می مانی که این سال ها تنها پاکی دیده و مرا غرق دنیایی کرده که سراسر زندگی بوده است...


به سان زنده رودی میمانی که اگر به دست نامردمان هم بیفتد باز هم زنده رود است ...حتی اگر تا مرز خشکی پیش برود باز هم اسمش زنده رود است...


تو هنوز هم به سان ِ زنده رود می مانی ِ دختر نجیب جوانی هایم...


و این اسم که مرا می برد تا تولد سال قبلت و این اسم که چقدر به جانم نشست ... چقدر به جانم نشست که سند بند خوردن هایم را به تو داده بودم... هنوز هم آن را داری... نگاهش کن عزیزکم... نگاهش کن تا بدانی هنوز هم زندگی و نفَس هستی....


داشتنت و بودنت در زندگی حس نابی است که وقتی از آن دور می شوم تازه می فهمم که زندگی می تواند چه قدر خوب شود گاهی!!!


اما چه کنم که این روزها دستانم کوتاه ترین است و قَدَم ناچیز ترین...



تنها میدانم که برایت بهترین ها را می خواهم چرا که لایق بهترین هایی...



برای تو که خوب ترینی در این دنیای ِ من...




تولدت مبارک فریناز ِ مهربون ِ من



+ گاهی میشود در گوشه ی دنجی از یکی از جدی ترین اساتید علامه نشست و برای تو یواشکی تولد گرفت...یک تولد با خدا و من و یاد تو... و برایت نوشت...


برای تو که شاید اندکی حالت خوب شود...


+ یک آهنگ ریتمیک و شاد هم براتون میزارم ... به افتخار همگیتون و مخصوصا فریناز خانوم گلم.... البته این آهنگ منو یاد نن جون گلی انداخت که عاشق فرزاد فرزین هستن:دی     همه دس بزنید که آهنگ تا ته زیاده و منم وسط:دی


یک دنیارم بگیرن آخرش باز

تو تنها افتخار زندگیمی


(عاشق** فرزاد فرزین)


نظرات 20 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:02

تولدش مباااااااااااااااااااااااااااااارک

به به اصلن کلی حس خوب به آدم دست میده بره ببینه چند جا تولدِ

صاحاب تولد نیومده هنوز؟
میخوایم کیکُ ببریم خو من گشنمه

بعله...
تولدشون مبارک باشه ی عاااااااااالمه

نه بابا...نمیاد که بچه پر رو... شیطونه میگه برم بزنمش انقد منو حرص میده

برات کیک گذاشتم عزیزم...بیا بخوریم

نازنین چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:08

چه آهنگِ خوشگلی
عه وا اینجام که از کیک خبری نیس که!

من دیگه رفتم معتاد بشم

بیا همزاد گلم...

این کیک مال خودمون دوتاس فقط

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQBogfhHvjwheTUUjYcNYclDncWj2UFL7TsJqtpeh9bi6KnlCWmvg

بیا باهم می خوریمش ...به هیشکی هم نمیدیدم

نازنین چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:10

حالا هرکی ببینه فک میکنه چقد من عاشق کیکم
من یا اصلا کیک نمیخورم یا اگه بخورم همه خامه هاشُ میزنم کنار
طوریکه هرکی ببینه میگه حالمُ بهم زدی انقد که بد میخورم نخورم سنگین ترم

ولی خب کیک تولد دوستِ آدم فرق میکنه دیگه خامه هاشم میخوریم اصلن
واییی دلم یه جوری شد

خخخخخخخخخخخخ...

منم همین مدلی کیک میخورم...اصا خامه هاشو نمیخورم... میخورم ی حس بدی پیدا می کنم

کلا میونه ی خوبی با شیرینی جات ندارم

و همیشه هم توی جمع کیک نمیخورم..چون میخندن بهم

بعله خانوم...نوووووووووووووش جونتون...

فریناز خانوم که کیک ندادن...ما به جاشون کیک دادیم

آخه دوست به این گلی کجا میتونه پیدا کنه؟

نازنین چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:18

به به
الان این واقعا کیک بود
خب خعلییی خوشگل بود دلم نمیاد بخورمش


مرررررررررسی همزاد خانوم مگه تو به فکر من باشی
این بوس بودا

بعله خانوم....

ی کیک خوشگل موشگل بود واسه همزاد گل خودم


بعله....ما به فکر همزادمون هستیم

اینم بوس

رهــ گذر چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:20

آهاااا

ماهُ ماهی تعطیل
فعلاااااااااا
فرزاااااااااد فرزین دوکس دوکس بله دوپس دوپس درسته یا دوکس دوکس
خخخخ اتفاقا این آهنگشُ زیاد گوش نکردم

تولدت مبارک فریناز ِ ناز ناز

بعله...

اون فعلا تعطیل...

اتفاقا من اولین بار که شنیدمش یاد تو افتادم...کلا فرزاد فرزین بشنوم یاد تو میفتم... این سری رفتم کنسرتش باس بگردم دمبال تو


بعله....تولدشون مبارک باشه

رهــ گذر چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:29

نگاه کن تو رو خدا
اونور داره نظر میزاره اینورُ ول کرده
ببین منُ دو طرفم دارم
دختر بیا جواب بده خب، تازه آهنگ قرشم یه خرده ضعیفه

اصا نمیدونی چه اوصاعی دارما...
ی دستم به اینجاس..
ی دستم دارم کارای کلاسای فردام رو می کنم
ی دستم به فرانسمه

اصا نمی دونیا...
بعد تازه دارم سوال امتحانی هم مینویسم...فک کنم فردا می بینی یهو وسط سوالا نوشتم حالا دس دس


آره... دیگه من تشخصیص آهنگ قرم یخده ضعیفه...
فقط دیدم شاد و ریتمیکه گذاشتمش

رهــ گذر چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:32

طبق معمول
من در حوزه ی قر و فر تنهای تنها، یک تنه، بار مشکلات رو به دوش می کشم

بعله...

منم که از وقتی یادم میاد رقص نوری بیش نبودم

نازنین چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:37

کی گفته تنهایی
منم میخوام قر و فر بدم خو
درسته زیاد اهلش نیستم ولی خب نمیشه که آدم تولد دوستش باشه و نرقصه

بعله لذا گلی خانوم شما یه کم استراحت کن و تریبون رو واگذار کن به ما

منم هستم

بعله... حالا صاب مجلس اصا نیستا...ولی بیا خودمون دوتایی برقصیم... رقص دو نفره

تا گلی خانوم ی استراحتی می کنن ما بریم ی قری بدیم همزاد جون

فریناز چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:42 http://arameshepenhan.blogsky.com

ما با وانتی گلی خانوم بالاخره رسیدیم
خخخخخ

خوش اومدین

صفا آوردین

تولدتون ی عالمه مبارک

فریناز چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:43 http://arameshepenhan.blogsky.com

چقدرم که چاله چوله داره این راه تهران ورامین


این گلی یم که اصصی رانندگیش درجه 1

خورد و خاکشیرمون کرد


نازنین خدا رحمت کرد تو مسیرت از اونوری بوده ها

چاله چوله؟
والا ورامین تا تهران اتوبانه...همچین صاف صافم هست...ما هر روز میریم میایم...چاله چوله ای بهش نمی بینیم
باورتون هم نمیشه به نن جون گلی بگین یه سر بیان اینجا با آقاشون از نزدیک جاده رو رویت کنن

جالا دیر اومدین توجیه نکنید لطفا

فریناز چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:45 http://arameshepenhan.blogsky.com

خب الان من سرخ، نارنجی، زرد، سفید، آبی، سبز، چراغ خطر! چشمک زن! سبز و سفید و قرمز! سه رنگ پرچم ماست، خلاصه همه اینا شدم دیگه:دی

نیس خیلیم خجالتیم مثلا

ولی اینطورکی شدیم الان


اینا ما بودیم اونوخ تیچر جون؟

اینا که خیلی خُب بودن که

خب چرا آدم رو تو موقعیت پ ن پ قرار می دی؟

پ ن پ همه ی اینا عمه ی گرامیتون بودن

چقدرم که تو بهت میاد خجالتی باشی... اصا اینو گفتی یاد الهام افتادم

فریناز چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:56 http://arameshepenhan.blogsky.com

خخخخ

چرا خیلیم داره
دست اندازم خیلی داره تازه

من رو دست اندازا پرتیدم پایین


میگم آدم با این آهنگه باید دوبس دوبس برقصه

رقص ملایم جوابگو نیس

نخیر...

شهر ما نه چاله چوله داره نه دس انداز...

اتفاقا به نسبت شهر تهران خیلی خیلی کمتر داره دس انداز...

الکی عیب رو شهر ما نزار


بعله...
خب برقصین

نازنین چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:56

این گلی از اولشم دست فرمونش خوب نبود اصلا
عوضش دست فرمون خودم خعلی خوبه
تازه کی میگه شهر همزادمون چاله چوله داره مشکل از راننده بوده
ما که خعلی راحت اومدیم
خیلی هم خوش اومدیم

دم همزاد گل خودم گرم

همینو بگو

بفرما اینم شاهد....
هی من میگم کسی گوش نمیده...

ایراد از راننده اس که نمی تونه دس انداز بگیره افراد پرت میشن

بعله

نازنین چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:58

فریناز جون شما رضایت بده حالا با همین آهنگ بیا وسط دوبس دوبس واسه مراحلِ بعدیِ

والا همینو بگو...

فریناز پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 00:09 http://arameshepenhan.blogsky.com

خخخخخ

راست می گیا نازنین

دیگه با همین یه قرررررری می دیم همچین 360 درجه

دیگه کاریه که از دستمون برمیاد

بعله...

ی قر و فری بدین ...

دستتونم درد نکنه

نازنین پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 00:34

آفرین دختر خوب

خب دیگه ما کم کم رفع زحمت میکنیم
خعلی خوش گذشت دست همه درد نکنه
کیک هم بسیار خوشمزه بود

تا درودی دیگر بدرود

خیلی ممنونم که تا گفتم اومدی عزیزم...

مرسی همزاد گلم

نووووووووش جونت...

مواظب خودت باش عزیزم

نگین پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 18:33

به به مبارکهههههههه

بعله....

دس دس...

شمام بیا وسط ی قری بده نگین جوووون

نگین پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 18:37

راستی سلام


آدرس جدیدو که به من ندادی هرچند که بلاگ اسکای لو میده در نهایت..

حالا بیام ازین به بعد یا نه؟

سلام نگین ...

آره... حتما...چرا که نه عزیزم؟
خودمم نرسیدم بیام که آدرس بدم...راستش به دلیل اینکه یکی از همکارای آموزشگاهم آدرسم رو پیدا کرده بود مجبور به تعویض شدم و برگشتم به آدرس اولیه وبم...آدرسی که باهاش سنگ صبورم رو شروع کردم... دریا تنهاست...

خیلی خیلی خوشحال میشم بیای عزیزم

حسین پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 21:44

سلام
ایول بابا چه دوستای خوبی, حسادت کردم
عالیه, دوست خوب نعمته

سلام حسین آقا...

ان شالله همه دوستای خوبی داشته باشن تو زندگیشون...
واقعا هم دوست خوب نعمته...

ممنون از حضورتون

مژگــان پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 18:00 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/






امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.