.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب
.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

.: سنــــــگ صبـــــورم خـــــداست :.

اَلا بِذکر الله تَطمئن القلوب

کاکرو

هوالغریب....


داشتم مرور میکردم...

نمیدونم دنبال چی ام...


رسیدم به یکی از مطالبم...نوشته بودم بودنت منو کاکرو کرده بود...

وقتی خوندمش بلند بلند گریه کردم... جوری که یهو مامانم با ترس اومد تو اتاقم گفت چی شده...

طفلک از خواب پریده بود...

 

ولی بلند بلند گریه کردم...

دلم سوخت...

دلم سوخت که از 26 فروردین که این حرفو زدم تا حالا ازون کاکرو چی مونده؟


جواب این سوال رو نمیگم...

هیچی نمیگم...



نظرات 1 + ارسال نظر
سبزآسمانی یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 14:30

همه چی رو خدا می بینه...
همه حال ما رو درک می کنه...
براتون صبر بیشتر آرزو می کنم...
کاکرو نیستید ولی سوباسا میشه شد...
سخته ولی ممکنه

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.